News Flash:

Consuma zilnic doua linguri de ulei de cocos si vezi ce se intampla cu glicemia si grasimea abdominala

17 Martie 2016
26945 Vizualizari | 0 Comentarii
Uleiul de cocos este o grasime nutritiva, dar multi oameni sunt inca reticenti nestiind ca pierd astfel o serie de beneficii importante. Nu toate grasimile sunt egale: unele te ingrasa si dezechilibreaza nivelul zaharului in sange, in timp ce altele te pot ajuta sa elimini tesutul adipos si sa mentii glicemia la un nivel normal.

Uleiul de cocos contine in proportie de 2/3 trigliceride cu lant mediu, care sunt un tip de grasime extrem de studiat in ultimii ani si care s-a dovedit ca este benefic sanatatii.

Uleiul din nuca de cocos distruge 90% din celulele cancerului de colon


Cum influenteaza uleiul de cocos greutatea
Un studiu realizat de dr. Marie-Pierre St Onge la Departamentul de Medicina de la Universitatea Columbia a implicat 49 de participanti, dintre care 31 au finalizat studiul. Barbati si femei, cu varste cuprinse intre 19-50 si cu un indice de masa corporala de 27-33 (obezi) au fost recrutati din Birmingham, Alabama si au fost analizati timp de 16 saptamani, timp in care dieta lor a fost suplimentata zilnic cu doua linguri de acest tip de grasime - trigliceride cu lant mediu, inclusiv ulei de nuca de cocos.

Greutatea corporala si circumferinta taliei au fost masurate saptamanal si urmarite pe parcursul intregii perioade, iar studiul a concluzionat ca grasimile sanatoase, cum ar fi uleiul de nuca de cocos sunt excelente pentru a fi incluse intr-un program de pierdere in greutate.

Uleiul de cocos s-a dovedit a fi termogenic, a stimulat consumul de energie cu pana la 5% sau 120 de calorii pe zi. Incluzand in dieta doar doua linguri de ulei de nuca de cocos poti sa pierzi din grasimea abdominala, atat de periculoasa pentru organism.
Studii suplimentare au reflectat aceleasi rezultate, fie ca uleiul de nuca de cocos ajuta la mentinerea satietatii, fie contribuie la arderea grasimilor, ceea ce a dus la pierderea in greutate.

Uleiul de cocos, grasimea buna pentru inima si silueta. Vezi 46 de beneficii si moduri de utilizare

De ce uleiul de cocos nu de depoziteaza in organism la fel ca alte grasimi
Pentru ca uleiul de nuca de cocos este o triglicerida cu lant mediu este mult mai usor de digerat si absorbit in organism, spre deosebire de alte grasimi. Acest lucru inseamna ca nu are nevoie de bila sau enzime digestive pentru a fi digerat, dar este rapid absorbit si trimis direct la ficat, in cazul in care acesta este procesat pentru energia de care are nevoie organismul.
Acest proces face ca uleiul de nuca de cocos sa nu fie stocat sub forma de grasimi, in special in jurul organelor si intestine, ci este mai degraba imediat utilizat de organism pentru energie pura, naturala.

Uleiul de cocos poate preveni diabetul
Un studiu publicat in Jurnalul pentru diabetici si desfasurat la Institutul de Cercetari Medicale Garvan a confirmat faptul ca uleiul de nuca de cocos a fost de ajutor in prevenirea si gestionarea dezvoltarii diabetului de tip 2.

Dr. Nigel Turner si asociat lui profesor Jiming Ye au confirmat faptul ca uleiul de nuca de cocos se comporta foarte diferit in organism comparativ alte tipuri de grasimi. El a ajutat la reducerea poftelor, a condus la pierderea tesutului adipos din organism, ceea ce a dus la o stabilitate mult mare a zaharului in sange.

Prezentul acid lauric in uleiul de nuca de cocos a fost legata de reducerea riscului de dezvoltare a diabetului zaharat de tip 2. Este usor de digerat si nu necesita insulina pentru a putea intra in celule pentru hrana si energie, si previne dezvoltarea rezistentei la insulina.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasime nutritiva
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1709 (s) | 23 queries | Mysql time :0.032633 (s)