News Flash:

Cum detoxifici colonul 100% natural. Iata alimentele care leaga substantele toxice din intestine si le elimina!

11 Ianuarie 2018
26747 Vizualizari | 1 Comentarii

Sunt cateva semne clare pe care organismul le transmite atunci cand este incarcat de toxine. Astfel, daca ai depuneri albicioase pe limba, ai o pofta puternica de dulciuri sau alimente prajite, te trezesti greu si obosit, suferi de constipatie, ai un surplus de kilograme, transpiratia si respiratia au un miros neplacut, esti nervos si nu te poti concentra, cu siguranta organismul tau este intoxicat.

Cea mai buna metoda de detoxifiere a colonului

Cea mai la indemana metoda de detoxifiere, 100% naturala, este consumul de fibre vegetale. Acestea nu iti hranesc organismul, doar transporta mancarea prin intestine (fibrele insolubile) si hranesc bacteriile intestinale benefice (fibrele solubile, care sunt prebiotice). Flora intestinala e esentiala pentru sanatatea ta; ea faciliteaza absorbtia nutrientilor si este pilonul de baza al imunitatii.

Cum folosim fibrele pentru detoxifierea colonului. Un adult are nevoie in medie de 30g fibre pe zi, in timp ce multi oameni abia consuma 10 grame - de aici si problema constipatiei. Consumand o cantitate mai mare de fibre vegetale pentru o perioda de cateva luni, dai posibilitatea colonului tau sa elimine zilnic toxinele.

Pentru o buna detoxifiere a colonului, aplica urmatoarea dieta pentru cateva luni: minim 50% din mancarea consumata zilnica sa fie reprezentata de vegetale. 

Atentie! Este absolut necesar sa consumi minim 2 litri de apa pe zi deoarece fibrele trebuie imbibate cu apa pentru a-si face efectul. Doar asa ele devin ca un burete care absoarbe substantele toxice din intestine transportandu-le afara din organism.

Slabeste un kilogram pe saptamana consumand fibre alimentare

Surse de fibre. Toate alimentele vegetale contin fibre solubile sau insolubile, insa cele mai bune surse sunt: semintele de in (macinate sau inmuiate peste noapte) - 30 g fibre/100g seminte, tarate de grau - 27g fibre/100g, nuca de cocos - 23g fibre/100g, fasole uscata alba - 21g, smochine uscate -18g, prune uscate -16g, migdale - 15g, seminte susan - 11g.

Nota: semintele de in nu pot fi digerate in stare uscata. De aceea trebuie consumate fie macinate fie inmuiate de seara pana dimineata.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

semne alimente prajite obosit constipatie nervos fibrele insolubile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

dana  | #4033
Schimbările produse în interiorul vostru vor atrage după sine schimbări în exterior. Veţi culege ceea ce aţi semănat. O faceţi chiar acum. Asta scrie celebrul Brian Tracy în cartea ”Succesul în viață”. Căutăm urgent colaboratori part-time care vor să câștige bani în timpul liber, într-un proiect unic la nivel mondial. Oferim contract de comision. Pentru mai multe detalii, trimiteți mesajul PROIECT la adresa de email:stanciu.dana1965@yahoo.com
Introduceti comentariul dumneavoastra

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1950 (s) | 23 queries | Mysql time :0.048015 (s)