News Flash:

Ciresele reduc inflamatiile si durerea

30 Mai 2012
1869 Vizualizari | 0 Comentarii

Un studiu realizat la Universitatea California, citat de Huffington Post, a aratat ca daca se consuma cirese zilnic, timp de 30 de zile, rezultatele sunt vizibile, nivelul inflamatiilor din organism scazand considerabil (cu aproximativ un sfert). Inflamatiile din organism sunt in stransa legatura cu riscul de boli de inima si atac cerebral. 

O cercetare realizata de Universitatea de stat Michigan a aratat ca antocianinele ce dau culoarea caracteristica cireselor amelioreaza durerea chiar mai eficient decat aspirina. Antocianinele sunt antioxidanti puternici ce previn stresul oxidativ, fara ca rolul lor sa se opreasca aici. Practic, functioneaza pe aceleasi principii precum medicamentele antiinflamatoare, dupa cum se mentioneaza intr-un raport publicat in Journal of Natural Products. 

Un alt beneficiu oferit de cirese este ca sucul din aceste fructe reduce durerea si tensiunea din muschi dupa un efort fizic indelungat si sustinut, dupa cum a demonstrat un studiu realizat la o universitate din Oregon.  

Dupa un maraton, s-a aratat ca sucul de cirese este extrem de eficient in refacere. La fel de bine, insa, sucul de cirese poate fi consumat si inainte sau in timpul efortului fizic, durerile musculare fiind prevenite, iar muschii avand mai putin de suferit.  

Un alt studiu, a aratat ca o portie mica de cirese reduce nivelul de acid uric din sange in cazul femeilor. Excesul de acid uric cauzeaza guta, un tip de artrita extrem de dureros.


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cirese amelioreaza durerea durerile musculare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (0)

Introduceti comentariul dumneavoastra

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1559 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022979 (s)