News Flash:

Cinci suplimente alimentare pe care nu este bine sa le iei

4 Decembrie 2016
2274 Vizualizari | 0 Comentarii
In functie de sfaturile citite pe Internet cu privire la ce suplimente alimentare ne-ar fi utile, ajungem uneori sa ne facem mai mult rau fara sa stim. Un specialist in medicina regenerativa ne avertizeaza ca pastilele vitaminizante nu sunt deloc o solutie buna pentru organismul nostru. Potrivit unui studiu realizat de echipa de experti din care face parte, exista cinci vitamine pe care oamenii le iau inutil sub forma de pastile.
Cele cinci sunt:
Calciul
Potrivit studiului, faptul ca suplimentele de calciu sunt cruciale pentru sanatate reprezinta un mit. ”Cele mai noi studii indica faptul ca suplimentele de calciu nu ajung la oase, asa cum ne dorim, dar in schimb pot duce la calcifierea arterelor si a tesuturilor moi, crescand riscul bolilor de inima”, arata aceasta.
”Tot din cauza calciului putem ajunge sa facem pietrele la rinichi”, adauga medicul Andrea Cox, specialist in alimentatie din Portland, Oregon.
Calciul poate ajunge in organism, in schimb, din alimentele care il contin, cum ar fi legumele verzi, somonul, sardinele, fasolea alba, migdalele si broccoli.
Vitamina E
Despre vitamina E se crede ca scade riscul imbolnavirii cu Alzheimer, cataracta sau chiar cancer, insa potrivit acestui studiu, lucrurile nu stau chiar asa. O cercetare a aratat ca riscul imbolnavirilor este mai mare in cazul oamenilor care iau suplimente de vitamina E decat in cazul celor care nu iau.
Iodul
Acest mineral este asociat cel mai adesea cu problemele glandei tiroide, pentru ca este un component-cheie al hormonilor produsi de tiroida. Prea putin iod sau prea mult poate face ca tiroida sa devina mai putin activa, afectiune cunoscuta sub numele de hipotiroidie. Asadar, cum stii daca trebuie sa iei sau nu iod? Iti va spune medicul cat trebuie sa iei dupa ce va masura nivelul de iod din urina.
Fier
Fierul ajuta la formarea hemoglobinbei, este necesar pentru buna functionare a celulelor si pentru sinteza hormonilor. Cu toate acestea, un astfel de supliment trebuie luat doar dupa efectuarea unor analize de sange care sa confirme lipsa acestui mineral. In cazul in care nu ai o astfel de problema, trebuie sa fii atent chiar si la multivitaminele pe care le iei, iar daca acestea contin fier cel mai bine ar fi sa cauti un produs fara acest mineral.
Vitamina B6
Cele opt vitamine B, cunoscute ca vitaminele din complexul B, sunt foarte importante pentru sanatate, ajutandu-ne corpul sa transforme alimentele in energie. Din moment ce acestea sunt intalnite in foarte multe alimente, majoritatea oamenilor nu duc lipsa de aceste vitamine. Studiile arata insa ca luarea de suplimente ale vitaminei B6 pe o perioada mai mare de timp poate cauza probleme grave, o doza prea mare fiind toxica, scrie gandul.info, care citeaza prevention.com.

suplimente alimentare medicina regenerativa pastile calciul iodul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1448 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016367 (s)