News Flash:

Cele mai sanatoase fructe uscate

8 Ianuarie 2015
2144 Vizualizari | 0 Comentarii
Macese
Vitaminizant de exceptie, astringent din cauza taninului, antidiareic, colagog, coleretic, antilitiazic, antiinflamator intestinal, elimina toxinele din corp, reface capilarele, scade permeabilitatea si fragilitatea vaselor capilare, ajuta la functionarea glandelor endocrine, stimuleaza activitatea biliara, vermicid, dilata arterele, reface circulatia pana la nivelul creierului. Ajuta in cazul in care se da interferon, ca acesta sa aiba o actiune mai puternica.

GOJI, fructul cu efect antiîmbatranire

"Elixirul tineretii" – beneficiile fructelor Goji
 
Merisor
Fructele uscate de merisor contin adesea indulcitori, motiv pentru care este indicat sa le alegi pe cele cu nivelul cel mai scazut de zahar sau sa le deshidratezi chiar tu. Merisorul contribuie la scaderea riscului de infectii urinare, problema recurenta pentru multe femei, iar unele studii arata si ca incetineste cresterea tumorilor.
Acai
Fructul acai are o mare putere antioxidanta si anume este de 35 de ori mai puternic decat portocalele si de 10 ori mai puternic decat merele, murele, zmeura si ciresele. Micutele fructe negre sunt bogate in antioxidanti (conform unor studii o cantitate mai mare decat afinele), fibre alimentare precum si vitaminele B1, B2, B3, vitamina C, vitamina E, Omega3, Omega 6 si Omega 9, potasiu si calciu.
Goji
puternic antioxidant, intareste inima si sistemul imunitar, reduce efectele procesului de imbatranire. Eficient in cure de slabire si combaterea celulitei. Fitosterolii au un rol important in mentinerea nivelului colesterolului la un nivel cat mai mic, inhiband absorbtia lui intestinala. Continutul de germaniu creste abilitatea corpului sa produca g-interferon. Interferonul este un element important de care corpul are nevoie in lupta contra cancerului. Ajuta la imbunatatirea performantei sexuale si a fertilitatii. Stimuleaza nivelul energetic si buna dispozitie.

Curmale
Nu-ti vine sa crezi ca pojghita subtire care inveleste curmala contine toate vitaminele (in afara de E si H) si o cantitate mare de microelemente: fier, fosfor, cupru, magneziu, calciu, potasiu si mangan. Curmalele contin mai multi aminoacizi decat merele, portocalele sau bananele. Se considera ca o curmala este necesarul minim pentru o alimentatie echilibrata si sanatoasa. Fructele ajuta in lupta impotriva constipatiei, tulburarilor intestinale, cresterii in greutate, afectiunilor cardiovasculare si cancerului. Fiind un aliment laxativ, curmalele s-au dovedit a fi benefice pentru cei care sufera de constipatie.
Smochine
Smochinele uscate sunt o gustare cu gust dulce, intens, textura granulata, bogate in substante nutritive esentiale. O ceasca cu smochine uscate contine 241 mg calciu sau 24% din doza zilnica recomandata, 14.6 grame de fibre, 371 calorii, 1 gram de grasimi si 95 grame de carbohidrati. Smochinele uscate contin potasiu, magneziu, fier, vitamina K. Smochinele pot fi utilizate in mai multe retete pentru produsele de patiserie, in locul grasimii, prin utilizarea a jumatate din cantitatea de grasime recomandata si jumatate de piure de smochine. Utilizarea a mai multor medicamente in acelasi timp sau folosirea frecventa a unor medicamente.
Prune
Prunele uscate sunt o sursa bogata de vitamine – A, C si grupul B, si minerale, precum calciu, magneziu, potasiu, seleniu si fier. De asemenea, prunele uscate ofera organismului o buna doza de fibre care potolesc foamea si o amana pentru mai multe ore. Ca mai toate fructele si legumele de culoare inchisa, de fapt, o culoare intermediara, intre indogo si negru si visiniul cel mai inchis, si prunele au in compozitia lor resveratrol, considerat cel mai puternic antioxidant cunoscut pana acum.
Banane
Contin trei tipuri de zahar natural – zaharoza, glucoza si fructoza, combinate cu fibra, ofera o substantiala explozie de energie. Un continut bogat de potasiu, fier, vitamina A,B, B6, B12 si C, pe langa acid folic magneziu, calciu, zinc.
Caise
Caisele uscate contin vitamina A, C, B si beta-caroten. Caisele imbunatatesc vederea si ajuta la regenerarea tesuturilor si a nervilor. Prin aportul ridicat de fier, aceste fructe sunt recomandate in cazurile severe de anemie. Caisele uscate sunt o sursa buna de fibre alimentare si potasiu, avand un continut scazut de grasimi saturate, colesterol si sodiu. Fructul este foarte nutritiv, laxativ, si este recomandat in anemii, astenii, insomnii, convalescente.
Afine
Afinele uscate se numara printre cei mai puternici antioxidanti, cu beneficii multiple pentru starea de sanatate. Sunt extraordinar de benefice pentru persoanele anemice, cat si pentru cei care au probleme cu vederea. Afinele uscate, prin continutul ridicat de vitamine si minerale, ajuta la regenerarea vaselor de sange, la normalizarea glicemiei, la neutralizarea infectiilor din intestin si la protejarea organismului impotriva radioactivitatii. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fructe uscate smochine acai banana
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1617 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014078 (s)