News Flash:

Cele mai neplacute efecte ale anticonceptionalelor

4 Ianuarie 2013
1564 Vizualizari | 0 Comentarii

Anticonceptionalele pot avea si efecte negative dintre cele mai neplacute, cum ar fi celulita, kilograme in plus, chisturi ovariene, lipsa apetitului sexual. Iata cele mai interesante raspunsuri ale cititoarelor la dezbatarea de pe perfecte.ro.

Ma simt foarte bine cu ele. M-am ingrasat 10 kg, dar nu din cauza lor, ci din cauza ca o luasem razna cu mancatul. In plus eram si sedentara. M-am apucat de sport si mancat sanatos, fara a ma infometa (duminica imi permit o prajitura sau putina ciocolata), consum 1.5-2 litri de apa pe zi, iar acum, am pierdut cele 10 kg si peste. Ma mentin si ma simt foarte bine.

Nu pot renunta la anticonceptionale, deoarece am ciclul neregulat (am incercat si mi s-a dereglat organismul). Nu mi-a scazut libidoul (din contra) si nu am celulita. Secretul, la anticonceptionale (mi-a spus ginecologul) este o viata cat de cat sanatoasa, somn, cel putin 7 ore pe noapte, nu fumat si sport regulat. Daca faceti aceste lucruri, puteti sta linistite. PS: Contraceptivele sunt doar o scuza a celor care s-au ingrasat, pentru a manca mai mult. Am vazut-o pe pielea mea.

Silvia
Parerea mea este ca fac mai mult rau decat bine. Am luat timp de trei ani cu pauza, ca la carte, in fiecare an cel putin o luna, dar deja din primele 3 luni am pus pe mine 14 kg pe care nu am mai reusit sa le dau jos in totatlitate. Raul cel mai mare care mi l-au facut a fost faptul ca mi-au ascuns un chist care in momentul in care am oprit tartamentul, dupa trei luni, s-a inflamat si mi-a produs niste dureri de m-au bagat in spital.

Medicul ginecolog mi-a spus ca in timpul medicatiei cu pilule acest chist se retrage si nici nu se vede la ecografii,  iar in momentul in care am oprit medicatia deoarece imi doream sa fac un copil, s-a inflatat si a ajuns sa masoare 7cm...

Diana B. Da, am avut ceva probleme: celulita si lipsa completa a apetitului sexual. Am luat aproape 4 ani, m-am simtit bine la inceput. Dupa o perioada deja imi venea greata cand luam pilulele, pur si simplu parca organismul meu refuza sa le mai accepte si dupa ce inghiteam pilula parca o simteam mereu "acolo" in stomac, ca si cum ar fi ceva strain corpului.

Dupa cateva cercetari medicale, am realizat ca mai aveam cateva simptome carora nu le dadusem atentie: ma intepa inima in fiecare seara si respiram tot mai greu. Medicul mi-a zis sa renunt imediat! Am renuntat de 3 luni, celulita a disparut aproape complet( fac si sport si mananc sanatos, fac impachetari cu diverse produse naturiste, insa faceam si inainte dar tot nu aveam rezultate pentru ca pilulele retineau apa in organism).

Ca sa nu mai zic de apetitul sexual, care a revenit la normal si din cauza caruia am suferit si eu, dar si partenerul, pentru ca eu pur si simplu nu aveam niciodata chef de sex, de parca nu as fi fost atrasa de el.

Eu iau anticonceptionale cam de 1 an si in primul an nu am avut probleme. Dupa un an nu m-am ingrasat foarte mult, ce- i drept ...doar vreo 3 kg, dar mi-a aparut foarte multa celulita si  mi-a scazut cheful de sex. Da, eu m-am ingrasat 10 kg in cursul a 3 luni. Am luat contraceptive si m-am ingrasat foarte tare, desigur, mi-a aparut si celulita. Inca ma chinui sa scap de efectele acestor pastile. Eu le-am luat pentru ca aveam dereglari hormonale. 

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

anticonceptionalele ciclul neregulat contraceptivele silvia chist
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1922 (s) | 23 queries | Mysql time :0.072543 (s)