News Flash:

Cele mai bune verdeturi care elimina toxinele din organism

20 Martie 2013
2858 Vizualizari | 0 Comentarii

Telina este una dintre legumele care lupta impotriva obezitatii datorita continutului caloric scazut, are efect diuretic si stimuleaza arderea grasimilor. Este eficient sa consumi zilnic un pahar cu suc de telina (poate fi si radacina) sau o salata pentru a observa efectele. Contribuie, de asemenea, la scaderea tensiunii si previne bolile sistemului nervos, precum maladia Alzheimer sau dementa, si imbunatateste memoria.

Coriandru - Folosit de 300 de ani ca medicament, acest condiment este un ingredient care, adaugat in mancare, ne ajuta in lupta cu kilogramele in plus. Conform unor studii, coriandrul stimuleaza metabolismul, astfel incat putem consuma preparate un pic mai grase fara ne ingrasam, ba chiar sa pierdem cateva kilograme intr-un an doar prin simplul gest de a-l adauga in mancare. Beneficiile semintelor de coriandru nu se opresc aici: ele joaca un rol important in reglarea tensiunii si reducerea colesterolului.

Sparanghel - Este o leguma regala, plina de apa, vitamine si antioxidanti, dar saraca in calorii. Cateva fire pregatite la aburi stimuleaza metabolismul, contribuind astfel la arderea mai eficienta a grasimilor. Datorita potasiului, stimuleaza scaderea tensiunii, are un rol important in prevenirea osteoporozei, faciliteaza detoxificarea organismului si ii mentine tineretea.

Anghinare - Contine fibre care aduc satietatea, are putine calorii si o substanta numita cinarina, care este un remediu natural impotriva indigestiei, capabil sa reduca nivelul colesterolului. Consuma anghinarea fiarta in putina apa cu sare si eventual cu un sos din iaurt si multe condimente!

Castravete - Este o alta leguma bogata in apa, saraca in calorii si cu un pH alcalin. Castravetele taie pofta de mancare, iar datorita continutului sau important de apa, ne hidrateaza si ne racoreste in acelasi timp. Studiile au aratat ca aceasta banala legume are proprietatea de a reduce stresul.

Fasole verde - Contine multe fibre care retin apa si aduc satietate, intervenind in scaderea nivelului grasimilor, dar si al zaharului din sange, iar mineralele imbunatatesc activitatea ficatului si rinichilor.

Spanac - Desi multi cred inca in bogatia lui de fier, spanacul contine, de fapt, o cantitate mare de fibre, vitamine si antioxidanti valorosi, care contribuie la sanatatea oaselor (este ideal pentru femeile aflate la menopauza). Datorita vitaminei A, asigura si o vedere buna. Fibrele aduc satietate, iar mineralele au efect diuretic, ajutandu-te astfel sa scapi mai usor de kilogramele in plus.

Varza-de-Bruxelles - Ca si varza alba, cea de Bruxelles este valoroasa datorita bogatiei de fibre ce stimuleaza digestia si aduc rapid satietatea. La fel ca in dieta cu supa de varza, consumand aceasta leguma pe post de garnitura sau in salate, mananci pe saturate, pentru ca varza-de-Bruxelles iti aduce putine calorii si multe beneficii. De asemenea, ea contine o importanta cantitate de vitamina C, care te ajuta sa slabesti prin facilitarea absorbtiei calciului, mineral ce contribuie la arderea grasimilor. De curand, s-a descoperit ca varza-de-Bruxelles contine un puternic ingredient anticancerigen, fiind considerata unul dintre cele mai importante alimente care previn si lupta impotriva cancerului.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

telina coriandru reducerea colesterolului sparanghel anghinare spanac
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1498 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013533 (s)