News Flash:

Cele mai bune modalitati de ardere a grasimilor si de crestere a masei musculare

23 Noiembrie 2017
3148 Vizualizari | 0 Comentarii

"Nu am timp sa fac sport!" De cate ori nu spuneti asta? Potrivit specialistilor, nu trebuie sa ajungi neaparat intr-o sala sau in parc pentru a face miscare. Puteti sa urcati scari pana transpirati. Transpiratia arata ca sunteti pe cale sa ardeti destul de multe calorii.

Cum sa scapi de kilogramele in plus doar urcand scarile

Miscarea este extrem de importanta pentru un sistem caruia putini ii acorda importanta. Fiecare celula din interiorul corpului uman traieste in lichid. Impreuna cu sangele, reprezinta mediul intern al organismului. In limfa se revarsa deseurile din organism, care urmeaza sa fie circulate si eliminate. Procesele se petrec prin vasele limfatice. "Sistemul limfatic are un rol foarte importat si in raspunsul imun al organimului. Miscarea are un rol foarte important in intorcerea si in circulatia la nivelul vaselor limfatice", sustine dr. Sorin Baila, sef sectie chirigice cavulara. Pentru sistemul limfatic, nu exista o pompa, asa cum este, de exemplu, inima pentru sistemul circulator. Miscarea face ca schimburile sa se petreaca optim. Incercati mersul pe jos, in ritm alert si urcati scari. Patru etaje urcate si coborate zilnic maresc speranta de viata, iar efortul este vital si la nivel celular.

Sportul fara dieta inseamna prea putin. Pe de alta parte, nu puneti pe seama sportului asteptari care nu au legatura cu realitatea. Nu slabiti cu ajutorul efortului. Miscarea nesustinuta de un regim alimentar va creste pofta de mancare. In timpul activitatii fizice toti hormonii de stres sunt sus. "Aportul pe care o alimentatie corecta il are in procesul de pierdere corporala este de 75%, dar restul e acoperit de miscare, asta nu inseamna ca negam importanta sportului", sustine dr. Serban Damian, nutritionsit sportiv. Daca vreti sa slabiti, mizati pe o dieta intinsa pe macar trei luni de zile. In acest interval, limitati-va la mersul pe jos. Prin sport nu tranformati grasimea in muschi. Prin dieta pierdeti masa grasa, prin sport mariti masa musculara. Dar grasimea nu se tranforma niciodata in muschi.

Arderea grasimilor. 3 suplimente recomandate de dr. Oz care intensifica rata metabolismului

Activitatea fizica eficienta se face de cel putin trei ori pe saptamana, in sedinte de macar 50 de minute. "Durata minim eficienta ar fi de o ora si asta nu pentru ca exista mitul ca abia dupa jumate de ora accesezi grasimea, ci avand o ora avem o cantitate mai mare de energie consumata", completeaza nutritionistul. Spre exemplu, intr-o ora de sport consumati in medie 500 de kilocalorii. Daca faceti zilnic activitate fizica, intr-o saptamina, veti consuma 3500 de kilocalorii. Acesta pierdere se adauga eficient la programul alimentar de scadere in greutate pe care trebuie sa il urmati. Dupa orice activitate fizica, puteti manca o banana. Iar dupa doua ore, o friptura cu salata. Astfel, musculatura se poate dezvolta.

Ceaiuri care stimuleaza arderea grasimilor si slabesc


urcati scari transpiratia limfa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1752 (s) | 23 queries | Mysql time :0.032433 (s)