News Flash:

Cele mai bune alimente care te mentin in forma vara asta

17 Iulie 2013
1298 Vizualizari | 0 Comentarii

Pepenele galben (48 de calorii/100 de grame) - este diuretic, bogat în fibre, fiind un laxativ natural foarte eficace. Conţine mult caroten (antioxidant). Bogat în apă, hidratează şi împrospătează organismul.

Carnea de pui (110 calorii/ 100 de grame) - este săracă în grăsimi, fiind "starul" dietelor. Însă trebuie să se evite pielea şi să se prefere carnea albă (piept, nu pulpe). Puiul conţine proteine bune, care permit repararea celulelor din corp.

Ridichile roşii (15 calorii/ 100 de grame) - conţin mult sulf, bun pentru stimularea digestiei, dar şi fibre şi vitamina C.

Carnea de vită (175 de calorii/ 100 de grame) - este bogată în proteine şi are puţine calorii.
Este bogată în fosfor, un oligoelement care permite repartizarea în tot corpul a energiei livrate de alimente. A se evita însă creierul de vită, care conţine extrem de mult colesterol, precum şi carnea preparată cu sos.

Piersicile (40 de calorii/ 100 de grame) - sunt hidratante, conţinând 87% apă. Conţin antioxidantul provitamina A şi foarte multe fibre, utile pentru digestie.

Dovleceii (15 calorii/ 100 de grame) - sunt bogaţi în minerale şi oligoelemente, magneziu şi calciu. Conţinutul mare de fibre ajută digestia. A se evita însă combinarea lor cu smântână, de exemplu.

Dorada (77 de calorii/ 100 de grame) - este un peşte slab cu virtuţi multiple. Bogată în magneziu, fier, fosfor, calciu, dorada conţine şi vitamina B şi iod. Pentru a profita din plin de calităţile lui, acest peşte trebuie preparat pe baie de aburi sau la cuptor.

Menta - posedă proprietăţi de stimulare a aparatului digestiv. După o masă copioasă, se recomandă o infuzie de mentă.

Castravetele - conţine doar 10 calorii pe 100 de grame şi 96% apă, fiind foarte bun pentru hidratare. În plus, conţine fibre, foarte utile pentru îmbunătăţirea tranzitului intestinal.

Tonul (150 de calorii/ 100 de grame) - peşte gras - dar mai puţin gras decât somonul -, are un conţinut bogat de acizi graşi omega 3, contribuind la prevenirea maladiilor cardio-vasculare. În plus, este bogat în proteine complete, vitaminele A, B, D, fier, magneziu şi calciu.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

castravete ton ridiche piersici
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3209 (s) | 34 queries | Mysql time :0.072833 (s)