News Flash:

Cele mai bune alimente care ajuta vederea copilului

28 Ianuarie 2013
1109 Vizualizari | 0 Comentarii

Morcovii sunt cea mai buna sursa de beta caroten, un antioxidant care este convertit in vitamina A in organism si mentine sanatatea corneei. Prea putina Vitamina A poate duce la vedere incetosata si dificultati in vederea nocturna. Invata-l si pe cel mic obiceiul tau din copilarie si da-i sa rontaie un morcov crud in loc de gustarea dintre mese, fa-i piureuri de morcov sau adauga-l in salate.

Cartofii contin betacaroten, la fel ca si morcovii. Ii poti folosi in piurerui pentru nazdravanul tau sau ii poti tranforma intr-o garnitura gustoasa la cuptor, potrivit foodstory.ro.

Avocado. E bogat in vitamina E, esentiala pentru ochii copilasului tau. Poate fi adaugat in piureuri, il poti transforma intr-un delicios sos sau il poti adauga in salate.

Indiferent in ce forma le preferi (fierte sau prajite), este recomandat ca ouale sa faca parte din meniul copilului tau. Asta pentru ca galbenusul de ou, desi nu este recomandat pentru ca este bogat in colesterol, este la fel de important si pentru continutul de luteina, usor de absorbit de catre organism. Invata sa faci ochiuri in apa sau rezuma-te la oua fierte si evita felurile prajite in ulei.

Usturoi. Este bogat in sulf, la fel ca prazul sau ceapa. Desi il stii ca fiind un aliment potrivit pentru stimularea imunitatii organismului copilului tau, usturoiul are si alte calitati. Sulful continut are puterea de a mentine sanatatea cristalinului, de aceea este indicat ca micutul tau sa il manance crud si nu gatit, pentru a-i pastra proprietatile intacte.

Ciocolata neagra. Laudata pentru antioxidantii pe care ii contine, ciocolata neagra este bogata si in flavonoide care sunt esentiale pentru protejarea vaselor de sange care iriga ochiul nazdravanului. Astfel, corneea si cristalinul raman puternice cu trecerea anilor. Cele mai bune sortimente de ciocolata  neagra sunt cele care contin peste 60% cacao.

Spanac. Este bogat in luteina, un antioxidant ce lupta impotriva miopiei pentru ca ajuta circulatia sangelui la nivelul globului ocular. Poti sa il folosesti in salate, sandvisuri, piureuri sau sucuri de legume. Un studiu publicat in Jurnalul American de Nutritie Clinica a aratat ca o singura lingurita de legume cu frunze verzi ajuta la cresterea nivelului de luteina cu 90%. E nevoie insa de multa rabdare pana sa vezi unele efecte bune. Meniul cu spanac trebuie tinut timp de cateva luni.

Broccoli. Pe langa luteina, aceasta leguma este bogata si in Vitamina C, care lupta impotriva imbatranirii. Pentru copilul tau il poti folosi in supe, piureuri, salate sau diverse feluri cu legume la cuptor.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

morcovii caroten amina a vitamina a piurerui avocado ouale colesterol
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1779 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013939 (s)