News Flash:

Cele mai bune 6 alimente pentru o viata lunga

10 Decembrie 2017
25688 Vizualizari | 0 Comentarii
Michael Greger, medic si expert in nutritie, a alcatuit o lista cu cele mai sanatoase 6 alimente pe care ar trebui sa le consumam in fiecare zi si care ne pot creste speranta de viata.
Expertul in nutritie sustine ca exista alimente si grupe de alimente care contin nutrienti speciali, ce nu pot fi gasiti din abundenta in alte alimente. De exemplu, sulforafanul este un amino-acid esential care ajuta la vitaminizarea si detoxifierea organismului si care se gaseste exclusiv in legumele crucifere (varza, conopida, spanacul, broccoli etc).
Iata care sunt cele 6 alimente pentru o viata lunga, potrivit lui Michael Greger, autorului bestseller-ului ,,How not to Die''!
Fasole. Cand spunem fasole, ne referim la diferitele tipuri de fasole precum soia, mazare, naut si linte. Michael Greger recomanda consumul zilnic din categoria acestor alimente.

Ceaiul tibetan pentru longevitate 
Fructe de padure. Expertul in nutritie recomanda consumul zilnic al unei portii de fructe de padure proaspete, congelate sau uscate - mure, cirese, afine, zmeura, capsuni etc. Tot in aceasta categorie intra si strugurii, bananele, avocado si pepenele rosu care, din punct de vedere biologic, sunt tot fructe de padure.
Legume crucifere. Legumele crucifere comune includ broccoli, varza (inclusiv varza kale) sau spanacul, din care se recomanda consumul a cel putin o portie zilnic.
Nuci. In opinia lui Michael Greger, cu totii ar trebui sa includem in alimentatia de zi cu zi cel putin o lingura de seminte de in, de exemplu, sau o portie mare de fructe, la care se va adauga un sfert de cana de nuci, migdale, arahide, fistic sau caju (la alegere).

Principalele cauze de mortalitate in lume sunt legate de alimentatia nesanatoasa 
Condimente. Este indicat consumul zilnic al unui sfert de lingura de pudra de turmeric diluata in apa sau orice alt condiment iti este pe plac si pe care il poti folosi la condimentarea mancarurilor.
Cereale integrale. Din aceasta categorie fac parte fulgii de ovaz, orezul, hrisca, quinoa, porumbul sau pastele fierte (cu conditia sa fie realizate din faina 100% integrala).

Adevaruri socante: ce trebuie sa stii despre ouale pe care le mananci 
sursa: clicksanatate.ro

michael greger alimente nutritie fasole legume crucifere nuci
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1839 (s) | 34 queries | Mysql time :0.036594 (s)