News Flash:

Cele mai bune 5 trucuri care te ajuta sa arzi grasimile mai rapid

16 Ianuarie 2018
1008 Vizualizari | 0 Comentarii

Ai constatat ca nu iti mai este atat de usor sa slabesti ca inainte si ca unele diete la care ai recurs nu mai dau roade rapid? Ca sa scapi de kilogramele in plus trebuie sa acorzi o atentie mai mare alimentelor pe care le consumi si nici macar sa nu te gandesti ca infometarea poate sa te ajute in vreun fel. Daca alimentatia ta este una cat mai naturala si preparata simplu, fara alimente procesate, atunci reusesti sa slabesti fara sa te chinui. Daca mai adaugi acestui ritual si cateva ore de exercitii fizice pe saptamana, arderile metabolice vor fi mult mai alerte si vei reusi sa slabesti mult mai rapid. Pe langa atentia maxima acordata alimentatiei si sportul efectuat cu regularitate, mai poti sa incluzi in planul tau aceste trucuri care sunt recunoscute pentru faptul ca ajuta corpul sa arda grasimile mai rapid. Cele mai bune 5 trucuri care te ajuta sa arzi grasimile mai rapid

1. Consuma zilnic ardei iute

Ardeiul iute sau fulgii din ardei iute constituie unul dintre cele mai eficiente trucuri care ajuta la accelerarea metabolismului, intensificand arderea grasimilor. Ardeiul iute contine capsaicina, o substanta care accelereaza arderea grasimilor si suprima pofta de mancare. Potrivit unui studiu aparut in American Journal of Clinical Nutrition s-a constatat ca persoanele care obisnuiesc sa consume ardei iute mananca cu 200 de calorii mai putin la urmatoarea masa si este stimulata arderea grasimilor din zona abdominala.

2. Consuma la micul dejun oua, spanac si ulei de masline extrevirgin 

Ouale au un continut ridicat de proteine si arginina care ajuta la slabit. De asemenea, un studiu aparut in Journal of Dietary Supplements arata ca persoanele obeze a caror dieta a fost suplimentata cu arginina au slabit mai mult si mai rapid spre deosebire de cele care nu au avut acest ingredient in dieta lor. Consuma ouale fierte, jumari sau posate alaturi de o salata de spanac stropita cu zeama de lamaie si ulei de masline care furnizeaza grasimi sanatoase.

3. Consuma o jumatate de grepfrut inainte de fiecare masa principala

Ingredientele din grepfrut reduc nivelul insulinei, obligand astfel corpul sa transforme caloriile in energie pe care o consuma si nu o stocheaza in depozitele adipoase. O jumatate de greprfut are numai 36 de calorii si nu include deloc grasimi. Consuma acest fruct inainte de mese pentru a-i folosi la maximum potentialul. Datorita enzimelor din continutul sau, grepfrutul are un efect puternic asupra metabolismului, favorizand arderea grasimilor. Astfel ca est adesea folosit in curele de slabire ca un adjuvant. Potrivit celebrului Dr. Oz. poti sa slabesti un kilogram pe zi daca urmezi acest plan de dieta care include grepfrutul alaturi de cele trei mese principale sanatoase si echilibrate. 

4. Evita combinatia faina alba plus zahar! 

Orice produs care contine zahar si faina ralba afinata favorizeaza depunerile de grasime viscerala, care este foarte periculoasa, de aceea este foarte important sa consumi ocazional aceste preparate: dulciuri, produse de patiserie si panificatie.

5. Evita sucurile din fructe! 

Chiar daca ti se par sanatoase sucurile de mar, struguri sau portocale pe care le gasesti la supermarket, celebrul Dr. Oz avertiza in emisiunea sa asupra faptului ca multi producatori adauga zahar in acestea si nu vei face decat sa consumi o cantitate exagerata de zahar care-ti distruge efortul pe care-l faci de a manca sanatos pentru a slabi.  Specialistul sustine ca in 230 de mililitri de suc de fructe gasesti 30 de grame de zahar, iar in aceeasi cantitate de suc carbogazos se regasesc 28 de grame de zahar. Prin urmare, evita orice suc din comert! 

Sfatul specialistului: prepara acasa o limonada cu suc de lamaie adevarat si indulceste-o cu extract de stevia pentru a obtine o bautura fara zahar si calorii. 

sursa: eva.ro
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1511 (s) | 23 queries | Mysql time :0.016303 (s)