News Flash:

Cele mai alcaline 7 alimente pe care trebuie sa le introduci in dieta

29 Ianuarie 2015
1676 Vizualizari | 0 Comentarii
Majoritatea alimentelor pe care le consumam sunt alimente toxice sau acide, cu efecte nocive pentru sanatate. In cazurile in care organismul uman nu primeste destule elemente alcaline, acesta le va extrage din propriile surse - oase sau alte tesuturi vitale. Aceasta afecteaza in timp capacitatea de vindecare si detoxifiere a organismului ceea ce aduce cu sine stari de slabiciune si boli. Ideal ar fi sa ne indreptam atentia spre alimente alcaline, cu un nivel al pH-ului mai mare de 7. Iata care sunt cele mai alcaline alimente

Ce trebuie sa stii despre dieta alcalina

1. Spanacul
Toate legumele cu frunzele verzi ar trebui consumate in abundenta, dar spanacul  sta in frunte. Este delicios, usor de utilizat in salate si bogat in clorofila, un alcalinizant puternic si un aliment necesar productiei de celule rosii in sange. Acesta mai contine si vitamina A, mangan, acid folic, magneziu, fier, vitamina C, vitamina B2, K, calciu, potasiu, vitamina E si fibre alimentare. Beneficii pentru sanatate: este un puternic antioxidant, previne cancerul ovarian, incetineste procesul de imbatranire a organismului si trateaza anemia.

2. Varza Kale
Este o alta leguma cu frunze verzi, bogata in antioxidanti care previn instalarea cancerului, si in substante care reduc nivelul colesterolului si nutrienti care ajuta la detoxifiere. Efecte asupra colesterolului il are mai degraba varza gatita la abur, decat cea cruda.Motivul pentru care varza kale este recunoscuta ca inamic al cancerului il constituie  glucozinolatii, substante care se transforma usor in organism in compusi antitumorali. 

Varza kale stopeaza inmultirea celulelor canceroase

Este mai putin populara decat spanacul, doar pentru ca putini stiu cum sa o gateasca. Daca veti mancati varza de 2-3 ori pe saptamana, veti vedea rapid schimbari in starea voastra. Ca si spanacul este bogata in vitamina K, vitamina A si vitamina C si are un continut mare de clorofila.

3. Castraveti
Cea mai bogata leguma in apa (95%), castravetele este si un alcalinizant puternic, un aliment hidratant, cu multi antioxidanti in compozitie (inclusiv importanti lignani). Lariciresinolul, pinoresinolul si secoisolariciresinolul sunt trei lignani asociati cu un risc diminuat de dezvoltare a afectiunilor cardiace, precum si a mai multor tipuri de cancer (cancer de san, cancer uterin, cancer ovarian si cancer de prostata).

Castravetii mai sunt bogati in vitamine K si C, si mai putin vitamina A si vitaminele B. Contin si urmatoarele minerale alcaline: calciu, fier, fosfor, potasiu, magneziu, seleniu, cupru, mangan, fier si zinc.

4. Broccoli
Mancati broccoli macar de 4 ori pe saptamana. Numeroase studii stiintifice au aratat ca aceasta leguma crucifera previne dezvoltarea cancerului, imbunatateste functionarea sistemului digestiv si a sistemului cardiovascular, stimuleaza procesele de detoxifiere in corp, este antiinflamator, accelereaza metabolismul si furnizeaza o cantitate importanta de antioxidanti.Preparat la aburi sau consumat crud, broccoli este foarte alcalin. Pune-l in salate, sucuri, piureuri, supe  sau combina-l cu alte legume.

Broccoli te protejeaza de cancer. Vezi cum trebuie sa il prepari pentru a beneficia din plin de proprietatile sale

Broccoli versus conopida

5. Avocado
Sunt oameni care se feresc de el pentru ca este un aliment bogat in grasimi (85% din calorii provin din grasimi) - dar acest lucru este gresit. Acestea sunt grasimi bune, care nu va fac sa castigati in greutate. In orice caz, datorita continutului ridicat de acid oleic, avocado reduce nivelul colesterolului rau si creste colesterolul bun.

De asemenea, acidul oleic incetineste dezvoltarea bolilor de inima, si stimuleaza producerea de antioxidanti.Aceste uleiuri omega benefice accelereaza metabolismul, ceea ce duce de fapt la pierderea in greutate, mai degraba decat la un castig. Avocado contine, de asemenea, o gama larga de alte elemente nutritive, care au efecte anticancer si anti-inflamatorii, care reduc riscul afectiunilor inimii si scad nivelul glicemiei.

Slabeste in trei zile mancand avocado

Cu un continut crescut de antioxidanti cheie, cum ar fi alfa-carotenul, beta-carotenul, luteina, seleniul, avocado poate fi considerat pe buna dreptate un super-aliment.

6. Telina
Ca si castravetii, telina are un continut mare de apa, astfel incat este folosita foarte des ca o baza in sucuri si supe. Este bogata in vitamina C, ftalide - care si-au dovedit eficienta in reducerea nivelului de colesterol, precum si anticoagulante cumarinice, ce inhiba dezvoltarea anumitor tipuri de cancer. Daca vreti sa pierdeti cateva kilograme puteti apela cu incredere la aceasta leguma care contine din plin potasiu si sodiu, ceea ce o face un excelent diuretic.

7. Ardeiul gras
Este un adevarat izvor de nutrienti esentiali pentru mentinerea starii de sanatate si prevenirea afectiunilor grave precum: flavonoizi (luteolina, quercitina, hesperidina), carotenoizi (alfa caroten, beta caroten, luteina si zeaxantina), acid feluric, acid cinamic. Studiile au aratat ca ardeiul gras contine peste 30 de diferiti membri ai familiei carotenoizilor, singurul aliment care se aseamana din acest punct de vedere fiind rosia. 

Ardeii reduc riscul de boli cardiovasculare, diabet zaharat de tip II, degenerescenta maculara, cancer, inflamati si mai mult. Ardeiul gras este una dintre, daca nu cea mai buna sursa de vitamina C - de doua ori mai mult decat portocalele, vitamina A si vitamina E. 

Apa alcalina, sanatate curata! Cum o prepari
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente toxice acide efecte nocive sanatate elemente alcaline oase
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2118 (s) | 23 queries | Mysql time :0.052954 (s)