News Flash:

Ce trebuie sa stii despre celebra dieta Rina

16 Februarie 2018
701 Vizualizari | 0 Comentarii
dieta Rina

Programul de 90 de zile al dietei este conceput ca un ciclu in cadrul caruia vei repeta 4 zile de alimentatie disociata cu diferite tipuri de alimente: proteine, amidon, carbohidrati, vitamine. O data la 7 repetari (28 de zile), vei avea o zi de detoxifiere totala, in care vei bea doar apa.

Principiul acestui regim disociat este acela al unei digestii mai usoare. Organismul tau proceseaza in mod diferit proteinele, amidonul si carbohidratii, iar in timpul unei digestii care le include pe toate, va fi solicitat suplimentar. Daca in cursul unei zile mananci alimente din o singura categorie, digestia va fi mai rapida si mai eficienta. In plus, prin faptul ca acoperi toate grupele alimentare si ai zile dedicate special aportului de vitamine in cantitati cat mai mari, dieta Rina iti asigura si un stil de viata sanatos. La finalul celor 90 de zile, metabolismul tau se va obisnui cu acest tip de abordare si iti va fi mai usor sa iti mentii greutatea.

Inainte de a incepe detalierea programului, iti reamintim ca orice dieta presupune doua ingrediente principale, de care nu ar trebui sa uiti nici acum: consumul de apa si sportul. Cel putin 1,5 litri de apa si 30 de minute de miscare pe zi vor completa rezultatele alimentatiei. Pe parcursul dietei Rina vei repeta un regim de 4 zile. Tine minte ca ziua 29 este dedicata detoxifierii si ai voie sa bei doar apa. Dupa aceasta zi reiei ciclul de cate 4 zile. Este extrem de important sa respecti ordinea zilelor si regulile lor, pentru ca cea mai mica abatere poate sa strice toate eforturile depuse pana atunci. 

Chiar daca meniul tau va fi diferit zilnic in functie de tema, micul dejun va fi mereu acelasi. Mai mult decat atat, este recomandat ca acesta sa fie respectat inca 90 de zile dupa incheierea dietei, pentru ca metabolismul tau sa se echilibreze si mai bine. Micul tau dejun trebuie sa contina, in fiecare zi, cel putin 90% fructe: mar, para, banana, persica, struguri, prune, etc. La fructele proaspete poti adauga fructe uscate, seminte, legume proaspete sau fructe oleaginoase, in orice combinatie. Micul dejun cu fructe trebuie respectat indiferent de tema zilei respective. Exceptie face doar ziua de detoxifiere.
 

Ziua 1: proteine

In prima zi ai voie sa mananci carne, de preferat cat mai slaba: pui, peste, curcan, preparata la cuptor sau la abur. Alaturi de carne sunt permise ouale si lactatele: branza, iaurt, smantana. Pentru pranz compune o farfurie cu cel putin 200 de grame de proteine, in orice combinatie. Pentru a diversifica, alaturi de proteine poti adauga o salata mica din legume proaspete, fara ulei. De exemplu, poti manca cateva felii de pui la cuptor, sau 2-3 oua fierte si o bucatica de branza. Indiferent de preparat, poti adauga cantitati mici de sare, piper sau ierburi aromatice. Pentru cina pregateste-ti acelasi meniu ca la pranz, dar intr-o cantitate mai mica.


Ziua 2: legume

Dimineata respecta micul dejun cu fructe, iar la pranz pregateste-ti orice fel de mancare din legume proaspete sau gatite la abur sau la cuptor. Orice combinatie este permisa, asa ca te poti folosi de fiecare data de imaginatie. Nu ai voie sa folosesti ulei, dar te poti baza pe condimente si ierburi aromatice. Cina consta in acelasi meniu ca pranzul, dar intr-o cantitate mai mica.

 
Ziua 3: carbohidrati

Cu siguranta va deveni ziua ta preferata, pentru ca vine la pachet cu posibilitatea de a manca multe dintre alimentele interzise in majoritatea dietelor. Micul dejun ramane acelasi, dar la pranz si cina te vei putea rafata cu paste cu sos de rosii si busuioc, pizza cu legume, produse de patiserie sau ciocolata neagra. Cina va trebui sa fie mai redusa cantitativ decat pranzul. Evita alimentele prajite in ulei si alege variante coapte, fierte sau gatite la abur. In plus, incearca sa combini pastele sau pizza cu legume, nu cu carne sau lactate.

 
Ziua 4: vitamine

Ultima zi iti va asigura un aport de energie considerabil, pentru ca se bazeaza pe fructe si legume proaspete, pe care le poti consuma in orice forma iti doresti. Separat sau combinate, alaturi de cateva seminte sau fructe oleaginoase, in orice cantitate.

sursa: doc.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimentatie alimente proteine amidon carbohidrati vitamine
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1571 (s) | 34 queries | Mysql time :0.027655 (s)