News Flash:

Ce supliment de omega 3 este cel mai bun?

31 Mai 2016
11420 Vizualizari | 0 Comentarii
Exista in continuare multa confuzie in privinta acizilor grasi Omega-3 si este important sa stim care este forma de Omega-3 pe care sa o consumi pentru a te bucura de beneficiile complete ale acestora.
In primul rand va trebui sa alegi o forma animala si nu vegetala, intrucat, asa cum am precizat grasimile EPA si DHA sunt cele pe care ti le doresti, nu ALA (care este convertit in organism doar intr-o foarte mica masura).
In momentul in care trebuie sa alegem intre mai multe optiuni de Omega-3 din surse animale, principalele optiuni sunt pestele, uleiul de peste, uleiul de ficat de cod si uleiul de krill. Sa vedem de ce multi specialisti sustin ca uleiul de krill ar fi superior altor varietati.
Pestele. Intr-o lume ideala, ar trebui sa poti obtine cantitatile de Omega-3 necesare din simplul de peste. Din nefericire, marea majoritate a rezervelor de peste este atat de puternic contaminata cu subtante poluante si toxine precum mercur, PCB-uri, metale grele si otravuri radioactive intrucat carnea de peste nu prea mai este recomandata.

Gravidele care iau suplimente cu Omega isi feresc bebelusii de viroze 
Uleiul de peste. Pe vremuri toata lumea recomanda consumului de ulei de peste pentru cresterea consumului de Omega-3 si cu siguranta ca uleiul de peste de calitate ridicata cu siguranta e un produs grozav cu multe beneficii importante. Totusi, uleiul de peste are un continut scazut de antioxidanti. Din cauza asta uleiul de peste scade in topul nostru intrucat odata cu un consum mai ridicat de ulei de peste va trebui sa cresti si consumul de antioxidanti protectori. Asta se intampla pentru ca uleiul de peste este  perisabil si oxidarea acestuia conduce la formarea de radicali liberi. Prin urmare, antioxidantii sunt necesari pentru a te asigura ca uleiul de peste nu oxideaza si nu devine ranced in interiorul organismului. Prin urmare, ai nevoie sa consumi antioxidanti atat pentru sanatatea generala, cat si pentru simplul fapt ca ai ales sa consumi ulei de peste.
Ulei de ficat de cod. Nu este prea recomandat din cauza continutului problematic al raportului de vitamina A la vitamina D.
Uleiul de krill. Cu siguranta nu cel din urma, uleiul de krill este optiunea preferata atunci cand vine vorba despre grasimile Omega-3 din sursa animala.
Potenta antioxidanta a uleiului de krill este de fapt de 48 de ori mai mare decat a uleiului de peste, uleiul de krill continand in plus si astaxanthina – o sursa unica de flavonoizi marine – care creeaza o legatura speciala cu EPA si DHA, care permite metabolizarea antioxidantilor, crescandu-le astfel valoarea biologica.
Uleiul de krill este si prietenos cu mediul si complet sustenabil. In plus, este si unul dintre cele mai bine reglementate produse de pe planeta, existand precautii internationale stricte care limiteaza regulamentele in mod periodic.

Supradoza de Omega 3 afecteaza inima
 
sursa: fitbody.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

omega-3 ala pestele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1693 (s) | 34 queries | Mysql time :0.024972 (s)