News Flash:

Ce si cat putem manca daca dorim sa ne ingrasam

20 Aprilie 2016
1035 Vizualizari | 0 Comentarii
Ajungerea la o greutate normala nu inseamna ca persoana foarte slaba trebuie sa infulece tone de cartofi prajiti sau alimente grase pentru a-si spori greutatea, atentioneaza medicii. 
O astfel de dieta prin continutul sau suplimentar de sare si zahar poate face rau organismului care are nevoie de calorii potrivite si nu de orice fel de calorii. Aceste calorii potrivite pot fi gasite in diverse tipuri de seminte, in branza sau in fructe, care pot fi adaugate ca topinguri la diverse feluri de mancare sau deserturi. Proteinele din carne ajuta la cresterea masei musculare, iar carbohidratii de care are nevoie organismul pot fi luati din orezul brun si cerealele integrale, potrivit adevarul.ro. 

Alimente bogate in calorii
 
Gustarile alcatuite din batoanele cu proteine sau bauturi, humusul sau untul de arahide sunt bogate si ele in carbohidrati de buna calitate. Cresterea in greutate fara afectarea sanatatii trebuie sa se produca treptat, adaugand in dieta mancaruri consistente si condimente, dar si bauturi cu adaos de proteine, sucuri de fructe si lapte. Painea indicata este cea faina de griu integrala, din tarate de ovaz sau secara, unsa din belsug cu unt de arahide, gem, miere, crema de branza sau presarata cu seminte. 
Cartofii, porumbul, morcovii, sfecla, mazarea sunt de preferat legumelor care contin multa apa de tipul broccoli, conopidei, fasolei verzi, telinei sau castravetelui. De asemenea, sunt de preferat fructele dense precum bananele, perele, merele, cele uscate in locul portocalelor, piersicilor, prunelor sau pepenelui. Supele-crema sunt de asemenea indicate daca nu exista vreo problema de sanatate legata de cantitatea de sodiu din organism.  

De ce tocurile, bronzul si colantii ingrasa
 
Cand gatiti adaugati ulei din belsug peste preparate. Cel mai sanatos este uleiul de masline, dar si cel de palmier, la fel si untul. Cei mai putin sanatos, pentru ca are multi acizi omega 6 proinflamatori, dar totusi acceptabil, este uleiul de floarea-soarelui si cel de arahide. 
Suplimentele nutritionale pot fi o alta cale de a adauga kilograme in plus siluetei. insa, inainte de a apela la acestea, ca si inainte de a incepe o dieta bazata pe aport caloric, ar fi bine sa consultati medicul dvs de familie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

greutate normala cartofi prajiti alimente grase greutatea dieta sare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1890 (s) | 34 queries | Mysql time :0.041909 (s)