News Flash:

Ce schimbari trebuie sa faci pentru a avea o greutate ideala

17 August 2016
2707 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca ai probleme cu kilogramele in plus, atunci inseamna ca in viata ta si-au facut loc niste obiceiuri care au favorizat luarea in greutate si care nu iti permit sa le dai jos cu una cu doua fara a renunta la ele. Asadar, dupa cum ti-ai dat deja seama, inainte de a incepe procesul de slabire incearca sa iti dai seama care este motivul pentru care te-ai ingrasat, pentru ca cel mai eficient este sa lucrezi la sursa inainte de a cauta solutii. 
Asigura-te ca ai o alimentatie sanatoasa si echilibrata 
Este un sfat pe care l-ai primit cu siguranta de nenumarate ori atunci cand ai citit articole din reviste care aveau ca principal subiect procesul de slabire. Alimentatia pe care o avem reprezinta, pana la urma, principalul motiv care ne face sa luam in greutate sau sa pierdem kilograme. Aici sunt foarte multe schimbari pe care le poti face, dar pentru inceput incearca sa incluzi in meniul zilnic cat mai multe fructe si legume. Daca ai nevoie de o mana de ajutor in plus, poti chiar sa iti indrepti atentia spre anumite produse create special pentru a-ti fi alaturi in timpul procesului de slabire, iar in aceasta categorie poate fi inclusa chiar si bautura Chocolate Slim, ale carei beneficii sunt date de continutul de cacao al sau. Exact – in cazul in care nu stiai, daca incluzi ciocolata in dieta ta (in cantitati rezonabile, de 24-50 de grame) o sa te ajute sa slabesti datorita proprietatilor pe care le are aceasta. Asadar, lasa in urma conceptiile conform carora ciocolata este un adevarat inamic al siluetei tale, deoarece daca nu o consumam in exces efectul este chiar contrar asteptarilor noastre. 
Fa miscare. Daca nu zilnic, de cel putin 3 ori pe saptamana 
Un alt lucru pe care trebuie sa il faci pentru a slabi este sa incepi sa ai o viata mult mai activa. Nu conteaza foarte mult daca mergi la sala, alergi pe stadion sau iti faci excercitiile acasa, atata timp cat elimini sedentarismul din viata ta. Miscarea este buna indiferent de locul unde o facem ori de exercitiile la care apelam. Poti chiar sa faci schimbari foarte mici, ca de exemplu sa renunti la lift ori la masina atunci cand distanta pe care trebuie sa o parcurgi este una destul de mica (hai sa fim seriosi, pentru un kilometru nici nu merita sa scoti masina din parcare). Te poti motiva sa faci miscare prin impunerea de obiective zilnic, ca de exemplu atingerea a 10.000 de pasi zilnic facuti si chiar depasirea lor. Nu ar trebui sa fie foarte greu de realizat (cel putin 2.000 – 3.000  de pasi faci prin casa pe parcursul zilei), iar contorizarea lor o poti faci prin intermediul unor aplicatii dedicate pentru telefonul tau mobil. 
Bea multa apa. Este bine sa te hidratezi 
Pentru ca organismul nostru sa poata functiona in parametri normali, el are nevoie de o hidratare corespunzatoare. Daca bem mai multa apa multe studii au demonstrat ca vom putea slabi mai usor. in plus, printre beneficiile aduse de aceasta se mai numara alungarea senzatiei de foame, calamarea crampelor stomacale, purificarea organismului, prevenirea constipatiei si asa mai departe. 
Odihneste-te corespunzator si incearca sa elimini stresu din viata ta 
Foarte multi dintre cei care au probleme cu greutatea au un program de somn foarte neregulat si prost, dormind putine ore pe noapte sau foarte multe si stand trezi pana la ore tarzii. Cel mai bun somn este cel care incepe la ora 10 (cel tarziu 11) si care se termina la ora 7-8 dimineata. in acest fel corpul tau va fi mai mult decat odihnit, iar tu o sa fii si mai putin stresat. Ca tot veni vorba de stres, incearca sa il elimini cat mai mult cu putinta din viata ta.
sursa: adevarul.ro

viata obiceiuri greutate
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1722 (s) | 25 queries | Mysql time :0.028822 (s)