News Flash:

Ce sa nu faceti cand va doare spatele

18 August 2016
1238 Vizualizari | 0 Comentarii
Durerea de spate pot avea cauze diverse, de la cele mai banale pana la a fi simptomele unor afectiuni localizate in alta parte a corpului. Durerile sunt cauzate de o multime de disfunctionalitati ale retelei complexe, interconectate de muschi spinali, nervi, oase, discuri intervertebrale sau tendoane din zona lombara.
Problemele aparute la oricare dintre structurile mai sus amintite pot iradia si catre alte parti ale corpului. Daca va confruntati cu dureri de spate, exista cateva lucruri pe care ar trebui sa le evitati. In primul rand, este foarte important sa mergeti la medicul specialist si la terapie fizica daca durerea lombara va chinuie de mai mult de doua saptamani.

14 cauze ale durerilor de spate. Vezi cand trebuie sa mergi urgent la medic

In continuare, va prezentam cateva obiceiuri pe care ar trebui sa le evitati.

Evitati sa stati cocosati!
Durerea lombara cronica sau acuta poate afecta activitatile de la locul de munca, pe cele recreative, activitatile de familie etc. Desi nu exista un tratament specific pentru durerile de spate, sunt cateva aspecte de luat in calcul pentru imbunatatirea simptomelor. Aveti grija la postura atunci cand stati la birou, pentru ca aplecarea exercita o presiune excesiva asupra articulatiilor, muschilor si discurilor vertebrale, provocand durere.

Nu va feriti de exercitiile fizice!
S-ar putea sa va doara la inceput, insa exercitiile fizice s-au dovedit benefice in caz de durere lombara. Contribuie la mentinerea muschilor puternici, stimuleaza circulatia sangvina, imbunatatesc flexibilitatea articulatiilor si va ajuta sa va simtiti mai bine. In acest fel, sunt ameliorate si durerile, aproape de disparitie. Statul pe canapea sau in pat nu o sa va aduca niciun beneficiu.

Inlatura durerile de spate in 10 pasi


Nu mai stati cu ochii in telefon pe strada!
Tehnologia din ziua de astazi provoaca dependenta, asa incat foarte multi oameni merg cu capul plecat, privind ecranele smartphone-urilor. Aplecarea corpului pune presiune asupra discurilor intervertebrale lombare, cauzand dureri musculare. Renuntati la acest obicei daunator pentru sanatate.

Nu asteptati ca durerea sa dispara de la sine!
Prima reactie este aceea de a incerca sa gestionati singuri durerea, insa ajutorul de specialitate nu trebuie sa lipseasca. Cu cat mai repede veti ajunge la specialist, cu atat mai repede va veti reveni si va veti putea relua activitatile. In plus, ar trebui sa renuntati si la fumat, deoarece medicii avertizeaza asupra riscurilor fumatului in ceea ce priveste durerea lombara.

Renuntati la tocurile inalte!
Curba normala in forma de S a spatelui atenueaza socurile, reducand, astfel, stresul asupra vertebrelor. Tocurile inalte cauzeaza aplatizarea coloanei vertebrale lombare si o deplasare posterioara a coloanei cervicale si toracice. Pantofii cu toc determina o pozitie a corpului spre fata, iar raspunsul corpului la acest lucru este micsorarea curbei coloanei lombare pentru a mentine o postura corecta. Alinierea incorecta poate duce la uzarea muschilor si la dureri de spate.

Nu mai ridicati greutati!
Una dintre greselile pe care persoanele cu dureri de spate o fac frecvent este sa ridice greutati. Mersul la piata, activitatile casnice care implica ridicarea greutatilor, toate inrautatesc durerile. Daca jobul este de asa natura incat implica ridicarea greutatilor, atunci trebuie sa purtati echipamente speciale care sa va usureze munca.

Nu va autodiagnosticati!
Pana la 85% dintre durerile de spate sunt clasificate ca fiind non-specifice. In timp ce testele care ajuta la diagnosticarea durerii de spate arata in detaliu oasele, discurile si articulatiile, niciun test nu poate descoperi sursa durerii cu o precizie de 100%.

sursa: farmaciata.ro

muschi spinali nervi oase discuri intervertebrale tendoane
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1372 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013458 (s)