News Flash:

Ce sa mananci zilnic pentru a evita balonarile la stomac

15 Ianuarie 2015
2019 Vizualizari | 0 Comentarii
Consumul de legume si fructe crude/uscate, ceaiuri sau condimente are un rol benefic in prevenirea senzatiei de balonare. Legumele care impiedica aparitia balonarii sunt anghinarea, sparanghelul sau laptuca, iar fructele indicate sunt ananasul, papaya, capsunile, kiwi, zmeura si pepenele. Mararul si leusteanul reprezinta si ele remedii impotriva balonarii. Se pot consuma in stare proaspata ori sub forma de ceai din frunze uscate. De asemenea, cel mai indicat e sa consumi doar peste, carne de pasare sau carne rosie.

Ceaiul care te scapa de balonarea la stomac
 
Cerealele au si ele un efect benefic impotriva balonarii, asa ca poti introduce in alimentatia ta orez brun, secara sau porumb integral. Si ceaiurile au un rol important daca suferi de balonare. Ceaiul de anason baut in timpul zilei trateaza balonarea, iar ceaiul din frunze de busuioc care contine uleiuri volatile si taninuri combate acumularea excesiva de gaze in intestine. 

Leacuri naturale de top: Ceaiul de papadie este cel mai bun remediu pentru balonare
 
Te confrunti din ce in ce mai des cu senzatia neplacuta de balonare? Iti simti abdomenul umflat, gata sa explodeze, insotit uneori de durere, stare de voma si greutate in respiratie? Cateva reguli alimentare te vor ajuta sa eviti aceasta problema. 
Micul dejun
1. O felie de paine integrala cu unt si gem si un pahar de suc proaspat de portocale.
2. Un ou fiert, o felie de paine de grau integral prajita, unsa cu unt, si un grapefruit.
3. O banana amestecata cu o lingurita de ovaz si un iaurt mic de fructe.
Pranz
1. Doua bucati de piept de pui la gratar, doua felii de paine din grau integral, o salata de legume si o para.
2. Un bol de supa de legume si o felie de paine din grau integral cu branza dule de vaci si salata verde.
3. Un bol mic de salata de fructe de mare, un iaurt de fructe degresat si o banana.
Cina
1. O friptura din piept de pui fara piele cu legume fierte si o lingurita de sos de soia.
2. Un peste la gratar cu cinci cartofi fierti si sparanghel, plus un bol cu salata de fructe.
3. Paste fierte cu legume inabusite (broccoli, morcovi si rosii) preparate cu sos de rosii si mozzarella, plus o salata. 
Gustarea de la ora 11.00
1. Doua linguri de branza dulce de vaci cu o rosie.
2. Un baton de cereale.
3 Un kiwi si o para.
Gustarea de dupa-amiaza
1. Un iaurt de fructe degresat. 
2. O felie de paine prajita din grau integral unsa cu unt de arahide.
3. Un pachetel de biscuiti fara grasimi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

mananca
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1490 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020736 (s)