News Flash:

Ce sa mananci pentru a scapa de senzatia de foame

17 Decembrie 2013
2038 Vizualizari | 0 Comentarii
Daca urmezi o dieta de slabit, ori daca iti doresti sa iti pastrezi silueta, cu siguranta ca te confrunti cu intrebarea: ce pot manca pentru ca foamea sa nu-mi dea tarcoale, ce pot manca pentru ‘a pacali’ foamea? Stiut fiind faptul ca infometarea nu este cheia unei siluete perfecte, ramane de aflat care sunt alimentele care te ajuta sa nu te ingrasi, pacalind senzatia de foame, dar in acelasi timp asigurandu-ti un regim alimentar echilibrat. Ce poti manca pentru ca temutul cantar sa nu iti dea dureri de cap? Ce alimente pot pacali foamea, ce alimente tin de foame, dar nu ingrasa? Despre asta vom vorbi in articolul de astazi.

Apa, ceaiuri, bauturi calde, supe
Daca vrei ca foamea sa nu iti mai dea tarcoale, bea multe lichide. Apa plata, ceaiuri neindulcite, bauturi calde. Dintre ceaiuri, alege menta, socul, anghinarea, coada calului, papadia, frunzele de dude, ceaiul negru si ceaiul verde. Menta taie pofta de mancare, coada calului si socul elimina toxinele, papadia este depurativa si diuretica, ca si urzica, de altfel, ceaiul verde si negru topesc grasimile.
Nu ocoli supele. Acestea sunt satioase. Dupa o portie de supa, senzatia de foame va fi considerabil diminuata.
Iaurt, oua, urda, tofu si proteine
Iaurtul, ouale sau urda pot alcatui un mic dejun care nu va atenta la silueta ta. Iaurtul (simplu, nu cel cu fructe) este satios datorita combinatiei proteine-carbohidrati. Si ouale sunt indicate in curele de slabire. Proteinele pe care le contin sunt nu doar satioase, dar previn si balonarea. Daca iti doresti un regim care sa te ajute sa slabesti, dar si sa fii sanatos, include in alimentatia ta proteinele. Le poti gasi in oua, lapte, carne, peste dar si in legume precum conopida, fasolea uscata, lintea, mazarea, cartofii, prazul, nautul, soia.
Proteine de calitate superioara iti ofera si urda. Ii poti adauga sare si marar daca gustul sau fad te deranjeaza. Te sfatuiesc sa o consumi la micul dejun sau in gustarile de peste zi. Ofera o senzatie de satietate mare, avand un continut de grasime saturata de doar 8%. Sau poti incerca tofu. Proteinele pe care le contine taie pofta de mancare.
Cartof fiert
Cartoful fiert, cu coaja, iti va alunga senzatia de foame datorita fibrelor alimentare care se gasesc intr-o cantitate mare. Il poti consuma la pranz, insa nu alaturi de carne, peste, paine, ci cu legume fierte sau salate. Pentru masa de pranz sau cea de seara poti alege carne slaba sau peste.
Fibre
Fibrele, in special cele solubile, sunt ideale pentru silueta. Acestea dau rapid senzatia de satietate, avand un efect de durata mai mare, fara a ingrasa. Odata cu senzatia de satietate, scade raspunsul glicemic al corpului si nevoia de insulina, care, la randul sau, mentine aceasta satietate mai mult timp. Fibrele solubile le gasesti in mazare, morcovi, fasole, linte, ovaz. Fibre contin si spanacul, laptuca, urzicile, stevia, leurda. Nu uita sa le adaugi in dieta ta, crude sau gatite la abur.
Rosii
Cu un gust savuros si un continut de vitamina C si E, rosiile au un aport caloric scazut, avand in acelasi timp si efecte diuretice. Personal, le prefer crude, cel mai adesea sub forma unei salate cu foarte putina sare, insa cu marar sau busuioc.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cartof fiert fibre foame iaurt oua urda
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2432 (s) | 34 queries | Mysql time :0.066828 (s)