News Flash:

Ce sa mananci pentru a avea abdomenul plat

13 Ianuarie 2017
3908 Vizualizari | 0 Comentarii
Grasimea in jurul taliei nu este sanatoasa. Este important sa scapam de stratul de grasime din jurul taliei nu numai pentru a ne imbunatati forma fizica, dar si pentru a reduce riscurile de imbolnavire, numeroase studii aratand ca grasimea din jurul taliei a fost asociata cu depunerea grasimii pe organele interne, declansarea diabetului zaharat si inregistrarea unui nivel ridicat de colesterol, asociat cu o serie de afectiuni precum hipertensiune si infarct miocardic.

Greseli care nu te lasa sa scapi de grasimea abdominala

Dieta combinata cu sport este cea mai buna cale de a scapa de grasimea abdominala, dar chiar si dupa ce ai obtinut abdomenul plat trebuie sa fii atent la ceea ce mananci. Iata lista alimentelor care te ajuta sa ai abdomenul plat:

1. Urda
Saraca in grasimi saturate si bogata in aminoacizi care ajuta la cresterea masei musculare, urda este ideala pentru ca masa musculara consuma mai multe calorii si dizolva grasimea din jurul ei. Cu alte cuvinte, va face ca rezultatele exercitiilor fizice sa fie vizibile mai rapid.

2. Nucile si semintele
Sunt surse de grasimi bune si sunt satioase. Asadar te vor ajuta si sa manânci mai putin. Atentie insa ca sunt bombe calorice deci trebuie mâncate cu masura. si nu, eliminarea completa a grasimilor din alimentatie nu este indicata. Dieta, chiar si când vrei sa slabesti, trebuie sa fie echilibrata si sa aduca necesarul zilnic de carbohidrati, grasimi si proteine.

3. Fructele de padure
Bogate in antioxidanti, lupta eficient cu depozitele rezistente de grasime. Dar au si o cantitate mare de fibre, esentiale pentru reglarea tranzitului intestinal.

Adevarul despre grasimea abdominala. Afla cat este de nociva, dar si care este riscul tau

4. Ardeii iuti
Cu un continut ridicat de antioxidanti, induc senzatia de satietate si accelereaza procesele metabolice.

5. Ovazul
Bogat in fibre, stimuleaza digestia, lupta cu grasimea dar si cu tulburarile digestive gen: balonare, constipatie sau diaree. in plus, este foarte satios si-ti va da energie, deci este ideal la micul dejun.

6. Avocado
Este o sursa nemaipomenita de grasimi mononesaturate care te vor mentine sanatos (sanatoasa) si nu se vor depune pe abdomen.

7. Carne slaba si peste
O dieta fara proteine este una nesanatoasa. Desigur ca nu doar carnea este sursa de proteine dar eu cred ca este esential ca dieta sa contina si proteine de origine animala. si nu doar eu. Profesorul Gheorghe Mencinicopschi este unul dintre cei mai respectati specialisti din domeniu si sustine acelasi lucru. Proteinele stimuleaza procesele metabolice si te vor ajuta sa slabesti fiindca organismul trebuie sa depuna un efort mai mare pentru a le descompune.

8. Legume
In special cele verzi sunt esentiale pentru organism, sunt surse de nutrienti si, desigur, nu ingrasa. Plus ca nu exista nicio restrictie la combinarea lor cu alte alimente.

9. Oua
Bogate in proteine si foarte satioase, plus ca s-a demontat mitul ca ar duce la cresterea colesterolului rau. Am vorbit pe larg despre multiplele lor beneficii AICI.

10. Ananas, grepfrut, mango, mere
Sunt fructe care fac minuni, bogate in vitamine, minerale si antioxidanti. in cazul lor, insa, trebuie respectata regula consumului de fructe: in prima parte a zilei si separat de orice alta masa, la 2 ore distanta.

sursa: andreeasava.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasimea abdominala urda ardeii iuti ovazul avocado legume oua
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1664 (s) | 23 queries | Mysql time :0.026108 (s)