News Flash:

Ce sa mananci inainte si dupa antrenament ca sa slabesti mai repede

28 Octombrie 2016
1560 Vizualizari | 0 Comentarii
Unele alimente au rolul de a te ajuta la slabit, intensificand arderea grasimilor. Potrivit specialistilor, in general inainte de antrenament combinatiile dintre carbohidratii complecsi si proteine sunt considerate cele mai potrivite. In schimb, dupa antrenament cel mai bine ar fi sa asociezi carbohidratii simpli cu proteine. Cercetarile arata cu o atentie sporita la aceste aspecte te poate ajuta sa slabesti mai usor daca ai o alimentatia sanatoasa si faci multa miscare.
Ce sa mananci inainte de antrenament?
Migdale, nuci, caju, pecan
Toate oleaginoasele crude sunt recomandate inainte de antrenament, deoarece au un continut bogat in proteine, grasimi sanatoase si fibre. De asemenea, acestea contin si carbohidrati. De exemplu, 100 de grame de migdale au 3,9 grame de carbohidrati, o cantitate suficienta chiar si atunci cand vrei sa faci un antrenament dificil. Nucile si apa plata constituie optiunile potrivite inainte de antrenament.
Terci de ovaz cu fructe de padure
Terciul va ramane mereu una dintre cele mai bune combinatii inainte de antrenament. Carbohidrati complecsi, proteine din lapte de vaca sau vegetal, la care se adauga fibre si grasimi sanatoase din afine (fructe de padure) si nuci.
O felie de paine integrala cu branza
Este una dintre cele mai simple optiuni la care poti sa apelezi rapid, inainte de antrenament. Combinatia de proteine si carbohidrati este potrivita inainte de antrenament si poti sa alegi orice branza mai saraca in calorii.
Mar cu unt de arahide
Marul combinat cu untul de arahide/migdale/caju constituie o gustare echilibrata pe care o poti lua inainte de antrenament, deoarece iti va furniza energie. Marul contine carbohidrati complecsi si fibre, la care se adauga proteinele din untul de arahide, transformand aceasta combinatie in una potrivita pentru un antrenament. 
Ce sa mananci dupa antrenament?
Potrivit unui studiu aparut in Journal of the International Society of Sports Medicine este bine sa mananci la o jumatate de ora dupa antrenament, deoarece atunci metabolismul este inca alert si arderea grasimilor este intensa. Iata care sunt cele mai bune alegeri:
Piept de pui la gratar cu orz
Opteaza pentru carnea de pui, peste sau curcan pentru mesele dupa antrenament sportiv, deoarece contin proteine de buna calitate. Acestea merg de minune atunci cand sunt combinate cu orzul fiert simplu, deoarece contine carbohidrati necesari dupa antrenament.
Shake proteic
Amesteca o pulbere proteica impreuna cu lapte de migdale (are un continut mare in fibre, potasiu, magneziu si vitamina E) pentru a obtine un shake care se digera foarte usor si furnizeaza proteinele de care au nevoie muschii.
Ouale
Sunt considerate o sursa excelenta de proteine si foarte potrivite dupa un antrenament. Consuma oua jumari sau omleta cu verdeturi alaturi de o felie de paine integrala si un pahar cu suc de portocale (proaspat stors) pentru un mic dejun complet. 
sursa: eva.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

alimente slabit shake proteic ouale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1821 (s) | 34 queries | Mysql time :0.031554 (s)