News Flash:

Ce sa mananci dupa sarbatori pentru a reveni la silueta initiala

14 Ianuarie 2015
1021 Vizualizari | 0 Comentarii
Acum ca perioada sarbatorilor a trecut, trebuie sa te gandesti si la silueta ta. Daca ai avut grija la alimentatie pe perioada sarbatorilor, atunci nici nu trebuie sa te gandesti sa tii o dieta. Insa, daca ai exagerat cu preparatele traditionale, si ai vrea sa scapid de excesul de grasime, noi iti spunem cum sa faci acest lucru!
In primul rand va trebui sa renunti la toate preparatele grase, macar pentru 2 saptamani, pentru a-ti lasa organismul sa se refaca. Consuma mai multe legume, fructe si carne slaba, toate cat mai putin procesate.

Varsta ideala pentru a incepe o dieta

3 pasi importanti in cura de slabire 

Prima saptamana
Prima saptamana de dupa sarbatori este cea mai grea. Scapa mai intai de toate tentatiile din frigider pentru a nu fi tentata sa cazi din nou in plasa lor. Apoi, renunta la paine si paste fainoase.
Micul dejun
Deoarece organismul tau are nevoie de o cura de detoxifiere dupa aceste sarbatori, cel mai bine ar fi sa iti incepi fiecare dimineata cu o limonada, pe stomacul gol. La 30 de minute dupa limonada, iti poti pregati micul dejun, care ar trebui sa contina iaurt sau branza slaba, cereale si legume proaspete. Fructele le vei consuma drept gustari intre mese.
Pranz
Pranzul poate fi ceva mai consistent. Alege intre pieptul de pui, de curcan sau un file de peste. Pe langa bucata de proteine, vei adauga o portie de legume la tigaie (gatite intr-o lingurita de unt).
Cina
Cina va fi alcatuita dintr-un meniu foarte usor. Daca nu ai mancat carne la pranz, poti manca seara un file de peste la cuptor sau pe gratar, niciodata pane sau prajit in ulei. Branza proaspata si legumele sunt o alegere buna pentru masa de seara.
A doua saptamana
In cea de-a doua saptamana, va trebui sa reintroduci in dieta ta zilnica painea si pastele fainoase, insa cu limita. Vei consuma maxim 2 felii de paine prajita pe zi, fie la mcul dejun, fie la pranz. In ceea ce priveste pastele fainoase, ai voie 2 portii de cate 150 de gr pe saptamana, consumate doar la pranz. Micul dejun va fi unul copios, iar cina usoara, pentru a nu ingreuna digestia pe timpul noptii.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

silueta dieta talie kilograme slabire
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1803 (s) | 34 queries | Mysql time :0.056622 (s)