News Flash:

Ce sa mananci daca vrei sa intineresti

4 Martie 2013
2371 Vizualizari | 0 Comentarii

Nu numai tratamentele cosmetice, dar si unele alimente pot face minuni pentru tenul tau. Consumate cu regularitate, ele revigoreaza organismul si mentin pielea tanara mai mult timp.

Merele - Mentin pielea tanara prin continutul de vitamina C, fibra dietetica, flavonoizi si antioxidanti. In plus, au putine calorii si sunt perfecte in diete.

Cartofii dulci - Vitamina C si betacarotenul din cartofii dulci formeaza un scut care protejeaza de efectele nocive ale razelor ultraviolete. In plus, vitamina E ajuta la refacerea calogenului.

OualeAlbusurile, in special, au continut ridicat de proteine, chiar 100%, si putine calorii. Sunt extrem de hranitoare, dar nu ingrasa.

Laptele - Bogat in calciu, proteine si magneziu, laptele este esential pentru regenerarea celulara. Contine vitaminele D, K, B2 si B12, care ajuta la mentinerea starii de bine a intregului organism.

Somonul - Contine proteine care produc keratina si colagen, prevenind imbatranirea si uscarea pielii. In plus, este o sursa bogata de acizi grasi Omega 3, benefici pentru creier si sanatatea inimii.

Nucile - Acidul linoleic din nuci pastreaza pielea hidratata si elastica. In plus, nucile sunt bogate in fier, calciu, vitaminele C si E, protejeaza sistemul cardiovascular si au un continut ridicat de antioxidanti.

Capsunele - Vitamina C din capsune protejeaza rezervele de oxigen ale organismului, care sunt atat de necesare unui ten plin de viata.
Bonus: vitamina K, potasiu si acid folic.

Ananasul - Acest fruct contine o combinatie de substante care aduc beneficii sistemului imunitar si digestiv. Vitamina C si betacarotenul sunt sursele unui ten ferm si catifelat.

Daca vrei un ten mai tanar si mai luminos, tine o dieta de o saptamana bazata pe aceste alimente.

■Nu fuma in timpul dietei!
■Evita produsele sarate - sarea retine apa in organism.
■Bea multa apa, ceai verde si suc proaspat de fructe.
Idei de meniu:
MIC DEJUN

■un shake din 3 felii de anans sau mar, o jumatate de banana, 2 lingurite cu iaurt, 200 ml lapte batut, 3 nuci si 2 lingurite cu miere, bine amestecate in blender SAU
■un pahar cu lapte batut, 2-3 felii de piept de pui rece si 1 rosie SAU
■50 g de cereale integrale mixate cu 100 ml lapte batut si cateva capsune
PRANZ

■200 gr de somon la gratar cu salata din spanac, salata verde, ulei de masline si otet balsamic
sau

■omleta preparata dintr-un ou intreg si 2 albusuri
sau

■300 ml supa din cartofi dulci cu dovlecei
[Desert: salata din mere, ananas si capsune]

CINA

■200 de somon la gratar, 150 gr de legume la abur (broccoli, spanac, morcovi) si 1 cartof in coaja
sau

■cartofi dulci fierti cu 1 lingurita de branza Feta rasa si salata de rosii si castraveti
sau

■legume fierte in straturi: broccoli, spanac, morcovi.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

tratamentele cosmetice merele oualealbusurile laptele somonul nucile
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2015 (s) | 23 queries | Mysql time :0.057693 (s)