News Flash:

Ce sa faci pentru a nu te ingrasa in sezonul rece

26 Octombrie 2011
2054 Vizualizari | 1 Comentarii

Ai tinut dieta toata vara si te temi ca odata cu venirea frigului vei pierde tot ce ai reusit sa realizezi pana acum? Nu exista niciun motiv pentru care sa incetezi sa fii activ in sezonul rece, asa cum ai fost in vara. Exista mai multe modalitati prin care poti sa-ti tii sub control greutatea si toamna. Iata ce trebuie sa faci pentru a nu te ingrasa in sezonul rece:

1. Consuma carbohidrati
Odata cu sezonul de toamna, zilele mai scurte si lipsa intensitatii soarelui reduc productia de serotonina, un hormon care induce senzatia de relaxare si fericire. O reactie naturala care decurge din acest lucru o constituie consumul sporit de carbohidrati, care ajuta la ridicarea nivelului de serotonina. Atentie insa la cantitatea si tipul de carbohidrati consumati!

2. Miscare in interior 
Alege una sau mai multe activitati fizice pe care le poti desfasura inauntru, astfel incat frigul si ploile sa nu te impiedice sa fii activa. Poti practica fitness, tae bo, yoga, inot si chiar patinaj. 

3. Gaseste noi rute 
Mergi pe jos ori de cate ori ai ocazia. Schimba-ti ruta obisnuita ca sa vezi ceva nou si sa te simti motivata sa mergi pe jos. Daca ai ocazia sa faci exercitii in aer liber alaturi de cineva, nu lasa aceasta oportunitate sa-ti scape. Studiile arata ca oamenii sunt mai motivati sa faca eforturi atunci cand exista si o socializare. 

Activitatea fizica pe care o desfasori afara trebuie sa aiba loc dimineata sau in timpul zilei, cat este lumina afara. Toamna se intuneca mai repede, iar motivatia ta va disparea spre seara. 

4. Consuma legume de sezon
Vremea rece constituie un motiv perfect pentru o dieta de toamna bazata pe alimente sanatoase. Foloseste legumele de sezon si pregateste supe si tocanite dietetice. Sunt mancaruri care nu te costa mult, contin putine calorii si sunt hranitoare. Varza, cartofii, broccoli, conopida sunt cateva dintre produsele de sezon care au un important continut de fibre, foarte bun pentru dieta ta. 

Nu sari niciodata peste micul dejun. Incearca cerealele, laptele, ovazul, foloseste fructele naturale pe post de indulcitori si ia prima masa a zilei. Vei avea astfel energie peste zi si nu va mai exista tentatia de a manca mult seara. 

Rasfata-te cu deserturile delicioase de toamna. Poti face prajituri din mere, pere, portocale sau alte fructe, parfumate de condimente precum scortisoara. 

Include papaya in dieta ta de toamna. Fructul este dulce si bogat in vitamine. In plus, papaya are o enzima care te ajuta sa digerezi mai usor alimentele bogate in proteine, de aceea este unul dintre alimentele cele mai indicate daca vrei sa pierzi in greutate. 

Fasolea rosie este bogata in vitamine (vitamina B) si minerale. Aceasta leguma este benefica pentru tractul urinar si eliminarea unei cantitati de grasime din corp. 

Merele ofera aportul de energie necesar pentru zilele reci. Fructul contine un acid care stimuleaza metabolismul si reduce grasimile. In plus, cantitatea de calciu este mai mare in mere decat in alte fructe. 

5. Nu uita de ceaiuri 
Ceaiurile sunt foarte potrivite pentru sezonul rece, sunt dietetice si benefice pentru dieta. Acestea curata organismul de toxine si stimuleaza metabolismul. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

consuma carbohidrati
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

ion dragos sireteanu  | #202
YELOLOW SWEET PATATOES-
sau
PIINEA TRANSILVANIEI

NU INGRASA
e secretul MARIEI ANTOINETTA-
POPORUL N_ARE PIINE
SA MANINCE COZONAC

34 ha de tern- deschis pentru camping-
la borsa -maramures- jumatate le ora de CLUJ
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1524 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013949 (s)