News Flash:

Ce sa faci cand ai febra musculara

26 Aprilie 2018
344 Vizualizari | 0 Comentarii
febra musculara

Pentru multe persoane, semnul ca un antrenament este bun se revede in febra musculara. Desi este des intalnita, inca exista dubii in ceea ce priveste aceasta durere. Poti face exercitii atunci cand ai febra musculara? Este nevoie sa tratezi muschii in vreun fel? Ar trebui sa te ingrijorezi? Iata ce spun specialistii!

Febra musculara nu ar trebui sa te ingrijoreze. Atunci cand oamenii sunt la inceputul unui nou program de antrenament, este foarte comun sa aiba febra musculara. Durerea este, de asemenea, obisnuita si dupa ce oamenii adauga noi miscari sau greutati suplimentare in rutina lor existenta. 

Experimentarea unor dureri este normala, dar exista unele semnale de alarma care pot sugera ca durerea ta nu este normala. in general, durerea de dupa antrenamente este simetrica, deci daca simti o durere semnificativ mai mare pe o parte a corpului, poate fi vorba despre o intindere sau un alt prejudiciu. 

O durere normala ar trebui sa se dezvolte la 24-36 de ore dupa antrenament si sa dispara in aproximativ 3 zile. Daca persista mai mult, poate fi vorba de ceva mai grav. Poate ca cel mai important lucru pe care trebuie sa-l supraveghezi este schimbarea culorii urinei, ceea ce poate indica o afectiune relativ rara, dar potential grava, numita rabdomioliza. Muschii incep sa se descompuna intr-un mod anormal, iar aceasta problema inchide urina la culoare.

Daca observi ca urina ta pare mai inchisa la culoare sau maronie dupa un antrenament intens, consulta un medic.

Exercitiile usoare reprezinta cel mai bun tratament pentru durerile musculare. Nu exista un tratament efectiv pentru febra musculara. Cel mai bun lucru este activitatea cu impact redus. si timpul ajuta. Strategiile comune, cum ar fi intinderile, racirea si aplicarea caldurii, nu sunt daunatoare, dar exista pareri diferite cu privire la eficienta acestora.

Avand in vedere ca exercitiile usoare sunt cel mai bun remediu pentru durere, este recomandat sa inoti sau sa faci alte exercitii de impact redus atunci cand ai febra musculara. Atat timp cat nu vezi niciunul dintre semnalele de alarma de mai sus, nu exista niciun motiv medical pentru a sta departe de antrenamentele cu intensitate mai mare, desi disconfortul poate fi suficient de intens pentru a te face sa iei pauza o zi.

Este important sa te hidratezi si sa faci o recuperare adecvata dupa un antrenament intens, precum si sa consumi carbohidrati din surse sanatoase si proteine.

sursa: eva.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

antrenament febra musculara
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1671 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022128 (s)