News Flash:

Ce mananci pentru a-ti reveni in forma dupa sarbatori

6 Ianuarie 2014
1371 Vizualizari | 0 Comentarii
Sarbatorile de iarna sunt perioada cea mai frumoasa din an. Din pacate, efectele meselor copioase si petrecerilor speciale sunt resimtite din plin de catre organism. De aceea, ai nevoie de un regim alimentar strict, care sa te ajute sa revii rapid in forma si sa combata efectele nocive ale exceselor.
Legume
Incepe noul an cu o alimentatie sanatoasa si naturala, bazata pe multe legume. Acestea te vor ajuta sa elimini rapid toate toxinele acumulate in perioada de excese culinare.
Ai nevoie de legume pentru continutul lor bogat in vitamina B, fier si magneziu, nutrienti care te vor ajuta sa fii in forma intr-un timp foarte scurt. Ai grija ca din meniul de dupa sarbatori sa nu lipseasca legumele verzi, precum broccoli, dovleceii, spanacul.
Fructe
Marul este un fruct bogat in apa si fibre. Aceasta combinatie este perfecta pentru a-ti mentine hidratarea la cote optime si a-ti oferi senzatia de satietate. Un alt fruct de beneficiile caruia te poti bucura in aceasta perioada este banana. Contine trei zaharuri naturale (sucroza, fructoza si glucoza) care iti vor da energia necesara.
Cereale integrale
Specialistii in nutritie recomanda cerealele integrala ca fiind o modalitate sanatoasa pentru ca organismul sa se refaca dupa o perioada de excese.
Cerealale integrale contin o cantitate importanta de vitamina B, are stimuleaza organele si iti ofera energie.
Oua
Micul dejun este esential pentru un organism sanatos. Pe langa sucurile naturale si alte alimente sanatoase, ouale te ajuta sa ai un tonus muscular bun, datorita aminoacizilor esentiali pe care ii contine. (sursa: studentie.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

legume fructe cereale integrale oua
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2378 (s) | 34 queries | Mysql time :0.101900 (s)