News Flash:

Ce mananca barbatii virili

5 Iunie 2013
2970 Vizualizari | 0 Comentarii
...ceea ce trebuie sa manance pentru ca fizicul sa fie unul de invidiat. Mai exact, multe fructe, legume, carne si cereale integrale, alimente care promoveaza dezvoltarea musculaturii si stimuleaza productia de testosteron.
Sa vedem cum arata un top al acestor alimente si ce beneficii pot ele sa aduca sanatatii barbatului:
Carnea rosie – carnea de vita este plina de proteine si are putine calorii, plus ca este o sursa bogata de leucina, un aminoacid care ajuta la intarirea musculaturii.
Cirese- pigmentul pe care il contin aceste fructe micute are proprietati antiinflamatoare si previne aparitia bolilor grave.
Ciocolata – regleaza tensiunea arteriala gratie flavonoizilor pe care ii contine si care au rolul de a reduce nivelul de colesterol rau, imbunatatesc circulatia sanguina si previn astfel tulburarile de erectie.
Scoicile si alte tipuri de fructe de mare – sunt bogate in zinc, extrem de important pentru sistemul cardiuovascular, muscular si reproductiv. Carenta de zinc poate duce la o calitate scazuta a spermatozoizilor si infertilitate. Daca nu va plac fructele de mare, surse bogate de zinc pot fi gasite si in curcan, vita, pui, alune si seminte.
Avocado – este bogat in grasimi, dar din categoria celor sanatoase pentru organism. Grasimile mononesaturate din avocado au rolul de a scadea nivelul de colesterol rau si de a spori productia de colesterol benefic pentru organism. Uleiul de masline si alunele contin de asemenea astfel de grasimi benefice.
Peste gras – somonul, heringul, sardinele si halibutul sunt cateva sortimente de peste cu imporntante cantotati de acizi grasi Omega 3, cunoscuti pentru beneficiile lor pretioase asupra sistemului cardiovascular.
Ghimbirul – amelioreaza inflamatiile din corp si reduce febra musculara aparuta in urma antrenamentelor fizice intense.
Lapte si iaurt – sunt surse bogate de lucina, aminoacidul benefic pentru muschi, dar si multe proteine, potasiu si bacterii prietenoase care ajuta la promovarea unui tranzit intestinal sanatos.
Banane – bogate in potasiu, un electrolit necesar contractiilor musculare, care echilibreaza fluidele din organism si reduc tensiunea arteriala.
Fistic – bogat in proteine, fibre si zinc, care confera senzatia de satietate si satisface nevoia de rontaiala. De asmenea, este bogat in steroli care au rol de reglare a colesterolului in organism si are foarte putine calorii.
Sos de rosii – bogat in licopen, substanta despre care s-a demonstrat ca are rol anticancerigen. Studiile arata ca un consum regulat de rosii poate preveni aparitia cancerului de prostata.
Legume – bogate in antioxidanti si fitochimicale, care te protejeaza la nivel celular de actiunea nociva a radicalilor liberi si iti asigura toti nutrientii de care corpul tau are nevoie.
Legumele de culoare portocalie (ardei gras, morcovi, dovleac, cartofi dulci) sunt surse excelente de betacaroten, luteina si vitamina C, nutrienti care scad riscul de aparitia a prostatei marite.
Legumele verzi sunt bogate in zeaxantina si luteina, compusi care protejeaza impotriva instalarii cataractei, afectiune oculara degenerativa cauzata de varsta inaintata.
Cartoful – este usor de preparat si are un gust absolut delicios. Pe langa acest aspect, sunt legume bogate in vitamina C, care feresc de actiunea negativa a radicalilor liberi, responsabili de riscul crescut de cancer, boli de inima sau artrita.
Oua – bogate in luteina, proteine si fier, au cantitati mici de calorii si sunt recomandate in special dimineata, pentru a potoli senzatia de foame in prima parte a zilei.
Cereale si orez brun – alimente exceptionale din punct de vedere al cantitatii de fibre, care ajuta la mentinerea greutatii, reduc riscul de boli cardiace si diabet de tip 2.
Fructele de padure – sunt pline de antioxidanti cu proprietati anticancerigene, au foarte putine calorii, ajuta memoria si au un gust delicios. (sursa: csid.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

cirese scoicile avocado peste gras ghimbirul banane fistic legume oua
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1479 (s) | 34 queries | Mysql time :0.018965 (s)