News Flash:

Ce fructe sa nu mananci daca vrei sa slabesti

4 Februarie 2014
4256 Vizualizari | 0 Comentarii
Sunt fructe care au in compozitie o cantitate mica de fructoza si deci pot fi consumate fara probleme in cadrul dietei de slabit, sunt fructe care au in compozitie o cantitate medie de fructoza si, nu in ultimul rand, sunt fructe care au un continut foarte ridicat de fructoza. 
Acestea din urma ar trebui consumate in cantitati mici si doar ocazional in dieta de slabit.
1. Strugurii
Categoria fructelor cu un continut foarte ridicat de zahar este dominata de struguri. 100 g struguri iti furnizeaza 18 g de zahar, asadar este bine sa te feresti de ei atunci cand vrei sa slabesti. 
Citeste si: 
In restul timpului, ii poti consuma cu moderatie, in special pe cei negri, care au un continut ridicat de resveratrol, un antioxidant foarte puternic.
2. Bananele
Este adevarat ca bananele sunt foarte gustoase si pot constitui o gustare senzationala intre mesele principale, insa la fel de adevarat este ca au mult zahar in compozitie, mai exact 16 g la fiecare 100 g de fruct. Prin urmare, ar fi bine sa le eviti cat timp vrei sa slabesti.
3. Ciresele
Cele mai bune cirese se gasesc doar cateva saptamani pe piata, de aceea ai putea fi tentata sa consumi cantitati mai mari, pentru a te satura. Daca esti la dieta, nu este o idee prea buna sa dai iama in cirese, intrucat aceste fructe au un continut ridicat de zahar, aproximativ 15 g la fiecare 100 g de fruct.
4. Mango
Tot aproximativ 15 g de zahar se gasesc si in 100 g de mango. Acest fruct exotic ar trebui evitat daca vrei sa slabesti, insa cu siguranta ii poti gasi inlocuitori la fel de buni, insa mult mai prietenosi cu silueta.
5. Merele
Surprinzator, merele au si ele un continut ridicat de zahar si pot incetini procesul de slabire, insa doar in anumite conditii. Daca dieta ta este una sanatoasa si echilibrata, fara dulciuri, zahar alb, produse rafinate, produse de patiserie si produse tip fast food, merele nu te vor ingrasa, ci chiar te pot ajuta sa slabesti.
Ele pot deveni problematice atunci cand sunt consumate in cantitati mari, alaturi de alimentele mentionate mai sus, intrucat organismul tau va fi ticsit de zahar si il va metaboliza cu greutate.
Citeste si: 
6. Fructele uscate
Fructele uscate au in compozitie cantitati uriase de zahar, deci fereste-te sa le consumi cand vrei sa slabesti. Este vorba despre curmale si smochine uscate, mango uscat, caise uscate si stafide, printre altele.
Alte fructe cu un continut de zahar mediu spre ridicat
Dintre fructele care au un continut de zahar mediu spre ridicat si care ar trebui consumate cu moderatie in dieta, amintim si caisele, pepenele galben, smochinele, kiwi, portocalele, piersicile, perele, ananasul, rodia, zmeura si pepenele rosu.
Fructele cu un continut scazut de zahar
Dintre fructele cu un continut scazut de zahar, pe care le poti consuma cu incredere in dieta, se numara lamaia, lime-ul, afinele, grepfruitul, papaya, capsunile, merisoarele si murele.
Beneficiile fructelor in alimentatie
Chiar daca ai vazut care sunt fructele cu cel mai ridicat continut de zahar, este bine sa nu le elimini complet din alimentatie, intrucat iti furnizeaza si substante extrem de importante, printre care merita mentionate substantele antioxidante, vitaminele, mineralele si fibrele.
Citeste si: 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

fructe fructoza 1 strugurii 2 bananele 3 ciresele 4 mango 5 merele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1839 (s) | 23 queries | Mysql time :0.052168 (s)