News Flash:

Ce fac 13 dintre cele mai de succes femei cand se trezesc si care este cel mai frecvent lucru in rutina lor de dimineata

14 Decembrie 2016
1325 Vizualizari | 0 Comentarii
13 femei de succes, printre care scriitoare, designeri, antrenori de fitness, au dezvaluit pentru revista „Women`s Health“ modul in care isi incep ziua.
1. Beau apa „Primul lucru pe care il fac in fiecare dimineata, imediat ce ma trezesc, este sa beau un pahar mare cu apa. De asemenea, cand imi beau cafeaua, am langa aceasta inca un pahar cu apa, astfel, pana in ora 8.00 reusesc sa beau cel putin jumatate de litru de apa. Traiesc in New Mexico unde atat aerul, cat si altitudinea sunt extrem de deshidratante. Niciodata nu m-am gandit sa ma hidratez exact cum ma trezesc, pana cand am citit cartea French Women Don`t Get Fat, in care se mentioneaza cat de deshidratant este somnul, iar acest lucru mi s-a intiparit in cap. In timpul somnului pierdem apa atunci cand respiram si nu o inlocuim timp de 7 ore sau chiar mai mult. Acum simt ca paharul acela de apa pe care il beau dimineata este la fel de important in procesul de trezire precum cafeaua“, spune Maggie Hall, autoarea trilogiei de fictiune pentru adulti, „The Conspiracy of us“.
2. Mediteaza „Am inceput sa meditez regulat cand am implinit 30 de ani, datorita claritatii si sentimentului de calm pe care mi le produce. Dimineata ma trezesc, ma spal pe fata, imi fac patul, beau o cana de apa fierbinte, dupa care, in functie de cat timp am, meditez de la 5 la 20 de minute. Fac acest lucru stand jos, intr-un loc special din apartament. Ma simt extrem de bine stiind ca mi-am inceput ziua astfel“, spune Aimee Gildea, fondatoarea si directorul creativ al liniei de accesorii Ames Tovern.
3. Fac exercitii acasa „Ma trezesc cu cel putin doua ore inainte de a merge la birou pentru a avea timp sa imi iau micul dejun fara sa ma grabesc si niciodata nu pornesc televizorul sau muzica. Consider ca daca iti incepi ziua cu calm si cu o energie relaxanta, asa vei fi pe parcursul intregii zile. Apoi fac cateva intinderi de spate si de solduri, dupa care stau doua minute in pozitia scandura, care imi ajuta corpul si mintea sa se concentreze pentru ziua care urmeaza“, spune Elisabeth Halfpapp, antrenor de fitness. 
4. Isi impun obiective „Imi incep ziua analizand cum ma simt atat fizic si psihic. Ma concentrez pe cateva respiratii grele, timp de cateva minute, iar daca mai am timp, imi place sa meditez pentru 20 de minute. Ma simt recunoscatoare, ma gandesc la castigurile pe care le-am avut in ultima saptamana sau cu o zi inainte si apreciez cresterea pe care am realizat-o in afaceri si in viata personala. Apoi, imi place sa vizualizez castigurile pe care vreau sa le am in ziua sau saptamana urmatoare - imi vin in minte o multime de idei si imi iau telefonul pentru a le nota. Astfel, odata cu acea lista am un plan pe care ma pot axa“- Loren Brill, fondatoarea si directorul Sweet Loren`s, aluat natural, preambalat pentru prajituri.
5. Merg la un nou antrenament 
„Am calatorit atat de mult pentru job-ul meu, incat nu am reusit sa fac exercitii constant, fapt care m-a facut sa devin stresata, morocanoasa si obosita. Astfel, m-am decis ca cel putin 4 zile pe saptamana sa merg sa fac exercitii. Optez pentru cursuri precum ciclism de interior, antrenament kettlebell, yoga, dans cardio, trampoline fitness. Avand in vedere ca trebuie sa duc copiii la scoala, nu pot sa merg mai devreme, insa fac o prioritate din asta. Sportul ma ajuta sa am o zi mai putin stresanta“ , spune Kim Janulewicz, proprietarul si editorul blogului pentru parinti A child grows in Brooklyn. 
6. Merg mereu la acelasi antrenament 
„Mereu imi incep ziua cu un pahar mare de apa, iar apoi meditez pentru 20 de minute, deoarece ma ajuta sa imi incep ziua calma si plina de energie. Toata viata mea am avut obiceiul de a face sport dimineata, iar acum merg la antrenamente, care imi dau energie si ma fac sa ma simt implinita inainte de ora 8.00“, declara Alexis Wolfer, fondatoare si editor la TheBeautyBean.com. 
7. Se gandesc pentru ce sunt recunoscatoare 
„In fiecare dimineata stau in pat si meditez pentru 15 minute inainte sa ma trezesc complet. Ma gandesc la lucrurile pentru care sunt recunoscatoare si la ceea ce imi doresc de la ziua care urmeaza. Dupa acestea, imi fac o cafea pentru drum si imi plimb cainele pentru 20 de minute. Cand ma intorc, imi verific e-mailurile in timp ce imi mananc micul dejun si imi setez prioritatile pentru acea zi. Daca pot, fac niste exercitii si dupa intru la dus“, spune Gillian Deck, fondatoarea Sedona East. 
8. Isi fac timp pentru a sta singure
„De cand scriu fictiune, muncesc full-time si cresc un copil, mi-am dat seama ca fiecare minut conteaza. Ma trezesc de dimineata, inaintea tutoror, pentru a avea timp sa stau singura. Cateodata scriu, altadata fac exercitii, iar uneori doar imi beau cafeaua, ma uite pe geam si ma gandesc. Chiar si atunci cand nu fac «nimic», tot este placut. Cred ca femeile trebuie sa isi faca timp sa stea singure si doar sa se concentreze. Acest lucru ne ajuta impotriva depresiei, plictiselii, cresterii in greutate, deci ar trebui sa il folosim“, spune Siobhan Adcock, editor executiv al WhatToExpect.com si autoarea cartii „The Barter“. 
9. Isi seteaza obiectivele cu o seara inainte
„Obiceiurile mele sanatoase de dimineata au loc cu o seara inainte. Fiind extrovertita, sunt plina de energie pe parcursul zilei, deci creierul meu functioneaza la capacitate maxima atunci cand ajung acasa la orele 22.00-23.00. Imi este greu sa merg la culcare, asa ca obisnuiesc sa meditez inainte sa ma culc. Ma intind in pat si ascult meditatii inregistrate timp de o ora. Astfel, atunci cand ma trezesc, am gandurile puse in ordine si am o perspectiva clara cu care pot sa incep sa ma gandesc la prioritatile zilei“, spune Lu Li, fondatoarea si director la Blooming Founders, o platforma de evenimente si networking pentru antreprenori si liber-profesionisti. 
10. Folosesc rola de spuma 
„In fiecare dimineata, inainte de a ma pune pe scaun, ma rostogolesc pe spate folosind o rola de spuma. Este o parte necesara pentru a imi incepe ziua cum trebuie. Am inceput sa fac acest lucru in urma cu un an, atunci cand am inceput sa simt efectele negative ale statului in fata calculatorului pe durata intregii zile. Muschii umerilor erau mereu incordati, postura mea era una proasta si ma simteam in general obosita. Nu numai ca imi ajuta corpul sa se simta puternic si sa stau corect pe scaun, cat si imi ofera un moment de liniste inainte sa inceapa nebunia“, spune Dana Livingston Ward, producatorul executiv si gazda la „Clevver“ si co-fondator al PreHeels, un spray pentru picioare care previne blisterele pentru pantofi. 
11. Stau in pat 
„Imi place sa zabovesc in pat, un obicei de care am crezut ca trebuie sa scap cand am devenit mama. Numai ca am observat ca daca petrec cateva momente in pat si ma gandesc la ziua care urmeaza, ma ajuta sa fiu mai productiva ca si scriitoare. Cateodata dorm, altadata meditez, dar de cele mai multe ori imi fac timp sa imi imbratisez copiii ori sa citesc. Cu toate ca nu imi pun munca pe primul loc in acest moment, incepandu-mi ziua in acest mod linistit ma ajuta pe parcursul zilei“, spune Miranda Beverly Whittemore, autoarea a patru bestsellere precum „June“ si „Bittersweet“. 
12. Fac yoga 
„Ma ridic din pat inainte de ora 5.30 si fac o ora de yoga inainte ca soarele sa rasara. Imi fac geanta cu o seara inainte ca sa nu imi gasesc scuze. Dupa fac dus, ma machiez putin, imi fac micul dejun in timp ce ascult stirile la postul meu de radio favorit, pentru a fi la curent cu evenimentele zilei. Avand in vedere ca pe parcursul zilei fac atat de multe lucruri, aceste obiceiuri simple ma ajuta foarte mult“, spune Jillian Sabaugh, presedinte la Ukropina-Sabaugh - intermedieri imobiliare de vanzare.
13. Mananca un bol cu ovaz
„De cand eram adolescenta mi-am inceput ziua cu un latte, dupa care mananc fulgi de ovaz cu seminte de chia sau de in, nuci, fructe uscate, scortisoara si lapte de migdale, care ma tine plina pana la pranz. Multi oameni gasesc dificil sa ia micul dejun deoarece nu au timp, dar ovazul este rapid de facut, sanatos si poti sa il mananci si pe drum“, spune Tanya Steel, director editorial la „Clean Plates“ si autoarea bestsellerelor „Real Food for Healthy Kids“ si „The Epicurious Cookbook“.
sursa: adevarul.ro

2 mediteaza
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1488 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020547 (s)