News Flash:

Ce este recomandat sa mananci cand esti la menstruatie

25 Februarie 2013
2622 Vizualizari | 0 Comentarii

Mai jos aveti cateva recomandari pentru alimentele pe care este indicat sa le consumi in perioada ciclului menstrual.

Zilele 1-5 -
Esti sensibila si foarte emotiva in perioada menstruala. Alimentele bogate in magneziu (spanac, cereale integrale) si acizi grasi omega-3 (somon, sardine, alune) iti vor stabiliza nervii, dupa cum titreaza femina.ro.

Zilele 6-13 - Hormonii te vor proteja in fata stresului, deci iti va fi mai usor sa mananci sanatos. E momentul oportun pentru o cura cu legume si fructe.

Zilele 14-17 - Toate simturile sunt ascutite, inclusiv cel gustativ. Rasfata-te cu alimente gourmet: branzeturi, homari, carne de vita si un vin bun.

Zilele 18-23 - Cand progesteronul atinge cotele maxime, te vei simti obosita. Alimentele bogate in fibre iti vor da energia atat de necesara: grau, orez brun, iar legumele (in special broccolli) vor combate constipatia.

Zilele 24-28 - Din cauza sindromului premenstrual vei simti dorinta sa mananci doar mancarurile preferate. Carbohidratii din alimentele favorite trebuie neaparat alaturate cu proteine, pentru a stabiliza nivelul zaharului din sange.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sensibila perioada menstruala zilele 14-17 zilele 18-23 zilele 24-28
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1475 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014619 (s)