News Flash:

Ce efecte are zacusca in organismul nostru

5 Ianuarie 2014
20299 Vizualizari | 0 Comentarii
Consumati cu masura conservele si optati pentru cat mai multe produse proaspete, spun nutritionistii. Insa exista conserve hranitoare cu nutrienti usor de absorbit de organism.
O zacusca, o conserva de peste sau una de ciuperci. Desi sunt procesate, au multi nutrienti. Orice conserva de legume este potrivita pentru sezonul rece daca a fost preparata doar cu sare si nu cu conservati de sinteza, scrie obiectiv.info.
Legumele se pot conserva cu ajutorul hreanului ras. Iar un suc de legume este bun de consum cateva luni doar cu ajutorul unei linguri de hrean ras. Si vinul se opreste din fermentatie cu aceeasi radacina.
De asemenea, consumati zacusca preparata acasa, cu ulei de masline rafinat. Acest tip de ulei nu se distruge prin prepararea termica. In plus, puteti consuma de 2 ori pe saptamana peste din conserva. Alaturi de orice preparat din carne pot fi asortate perfect muraturile conservate in sare. Acestea contin probiotice care va protejeaza colonul.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

conservele conserve hranitoare nutrienti zacusca ciuperci
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1746 (s) | 34 queries | Mysql time :0.058819 (s)