News Flash:

Ce efecte are consumul de soia asupra femeilor

4 Ianuarie 2017
892 Vizualizari | 0 Comentarii
Produsele din soia contin isoflavonoide, care sunt similare cu estrogenul, acest lucru facand consumul de soia intr-o anumita masura responsabil pentru aparitia cancerului de san.
Cu toate acestea, isoflavonoidele sunt cunoscute si pentru faptul ca protejeaza organismul impotriva cancerului. Iar alte beneficii care sunt aduse organismului sunt: stimularea sanatatii inimii si oaselor. Aceste beneficii au fost demonstrate pentru consumul de lapte de soia, care este, de asemenea, si alternativa perfecta pentru femeile care au intoleranta la lactoza sau alergii la laptele de vaca.
Consumul de soia pentru sanatatea sanilor
Controversa dintre laptele de soia si femei implica relatia dintre soia si cancerul la san. Exista o incidenta crescuta a tumorilor mamare si a aportului de soia care implica animalele. insa studiile efectuate pe oameni nu au avut aceleasi rezultate. Unele chiar arata o incidenta mai mica a cancerului de san atunci cand este consumata soia. insa specialistii exclud complet suplimentele de soia, deoarece acestea contin niveluri mai ridicate de isoflavonoide decat alimentele cu soia.
Consumul de soia pentru sanatatea inimii
O dieta sanatoasa poate reduce riscul aparitiei bolilor de inima. Laptele de soia contine mai putine grasimi decat laptele degresat si nu contine colesterol deloc, avand in vedere ca este pe baza de plante. in acest fel, laptele de soia devine un aliment perfect pentru o inima sanatoasa.
Iar reducand cantitatea de grasimi si colesterol pe care o consumi, iti vei ajuta inima sa ramana sanatoasa.
Consumul de soia pentru sanatatea oaselor
Laptele de vaca si cel de soia contin cantitati similare de calciu. Pe masura ce inaintam in varsta, creste riscul aparitiei osteoporozei. Consumul unei cantitati adecvate de calciu poate reduce acest risc.
Nu toate produsele care contin soia sunt nocive pentru sanatate, ci doar cele modificate genetic, non-organice. Soia fermentata este un aliment nutritiv, care este bun pentru organism. Procesul de fermentare produce schimbari majore in structura acestui aliment atat de controversat si elimina cea mai mare parte a substantelor care afecteaza tiroida. Orice efecte reziduale nocive pot fi atenuate de consumul de soia in cantitati mici.
Care este concluzia privind consumul de soia? Expertii in sanatate spun ca, desi nu este nevoie sa renunti la salata facuta cu tofu sau la shake-ul cu lapte de soia, este recomandat sa nu mananci soia la micul dejun, pranz si cina. Cu toate acestea, nu este nimic gresit in a adauga soia intr-o dieta sanatoasa cu fructe, legume si cereale integrale.
sursa: eva.ro

isoflavonoide estrogenul isoflavonoidele
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1737 (s) | 23 queries | Mysql time :0.024477 (s)