News Flash:

Ce alimente sunt indicate vara

3 Iulie 2016
912 Vizualizari | 0 Comentarii
salata de vara
Legumele de sezon si gustarile pe baza de iaurt nu trebuie sa lipseasca din meniul nostru zilnic. Expertul In nutritie si antrenoarea de fitness Cori Gramescu crede ca alimentele trebuie combinate Intr-un anumit fel daca vrem ca organismul sa iasa castigator In lupta cu caldura.
Anotimpul cald este ideal pentru vacante, calatorii si tot soiul de aventuri placute. De cele mai multe ori Insa, mai ales pe fondul schimbarii programului de zi cu zi, putem sa ne confruntam cu stari tranzitorii, dar neplacute, de balonare si constipatie. Ne schimbam alimentatia, orele de masa, facem mai putin sport, calatorim sau poate nu ne hidratam suficient, iar consecinta este ca Incepem sa ne simtim greoi. Daca nu avem timp sa ajungem la sport, o idee buna este sa facem miscare dimineata, Inainte de a ne Incepe programul de lucru.
30 de minute pe zi ne ajuta sa ne mentinem In forma si sa fim sanatosi. In ceea ce priveste alimentatia, lucrurile se complica din pricina tentatiilor de la tot pasul. Dar avem si aici solutii! Mancam la fiecare masa legume de sezon, consumam cantitati mici de proteine animale si apelam regulat la gustari pe baza de iaurt cu probiotice”, scrie antrenoarea de fitness Cori Gramescu pe pagina sa de socializare.
In general, este important sa ne satisfacem poftele cu alimente sanatoase. “De exemplu, In loc sa consumam paste cu un sos greu de branza, optam pentru o reteta usoara cu rosii ci usturoi, acompaniate de o salata verde. In loc de Inghetata si frappe, ne bucuram de un iaurt racoritor cu gust delicios de fructe, care ne potoleste nu numai foamea, ci ajuta organismul sa Isi regleze flora intestinala. In loc de produse de patiserie dimineata, alegem un mic dejun cu cereale integrale si iaurt, care ne tine de foame mai mult timp datorita fibrelor si proteinelor, ne regleaza tranzitul intestinal datorita bacteriilor probiotice si este si o excelenta sursa de vitamina D”, precizeaza Cori Gramescu.
Tot pentru a preveni problemele digestive din calatorii este recomandat sa bem ceva mai multa apa decat de obicei, mai ales daca alegem sa calatorim cu avionul. “Ne ajuta sa ne hidratam si favorizeaza un tranzit intestinal regulat si sanatos. Este de asemenea important sa ne asiguram necesarul de fibre alimentare, asa ca este bine sa mancam la fiecare masa o portie generoasa de legume, iar In prima parte a zilei este bine sa consumam cel putin o portie de fructe. si, poate cel mai important este sa nu uitam ca vacanta dureaza doar o saptamana sau doua, asa ca e bine sa ne bucuram de asta vizitand locuri noi si cunoscand oameni noi, nu neaparat mancand necontrolat. Pana la urma, vacanta trece, e pacat sa ne ramana doar kilogramele In plus”, mai spune Cori Gramescu.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

meniul nutritie cori gramescu alimentele caldura anotimpul cald
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1276 (s) | 23 queries | Mysql time :0.029739 (s)