News Flash:

Ce alimente sa consumi daca iti cade parul?

2 Aprilie 2017
1950 Vizualizari | 0 Comentarii
O dieta adecvata care contine un mix de vitamine, minerale si proteine reprezinta un mod simplu de a preveni si chiar trata caderea parului. In primul rand, cheratina este o proteina care reda flexibilitatea si puterea firului de par. Alimentele bogate in proteine pe care le poti include in dieta ta sunt somonul, fripturile, omletele, proteinele de soia si pieptul de pui. Combina aceste preparate cu fasole si seminte, pe langa grau, orez si porumb. Aceste ingrediente cresc nivelul aminoacizilor dietetici esentiali pentru productia de cheratina. 
Carbohidratii reprezinta un alt nutrient important care nu ar trebui sa lipseasca din dieta daca iti cade parul. Preparatele cu un continut scazut de carbohidrati pot cauza, de asemenea caderea parului. Printre alimentele care contin o cantitate semnificativa de carbohidrati se numara orezul brun, ovazul, painea din cereale integrale, pastele din faina integrala si cerealele integrale. 
Fierul este un alt ingredient important pentru sanatatea parului, iar o deficienta de fier poate cauza caderea parului.
Alimentele bogate in fier includ legumele de culoare verde inchis, cum ar fi spanacul si varza creata, carnea rosie, pestele gras si galbenusurile de ou.

Sfaturi pentru cei care trebuie sa isi spele parul des
 
Acizii grasi omega-3 pot imbunatati sanatatea scalpului si stimula cresterea parului. Daca iti cade parul, ar trebui sa consumi somon, sardine, macrou, carne de vita, seminte de in, seminte de chia, nuci si ton.
Complexul de vitamine B iti poate ajuta parul sa creasca mai repede si mai sanatos. Biotina se regaseste in cereale, oua, branza, iaurt si carne de pui.
Include aceste alimente in dieta ta daca iti cade parul si vei beneficia de un tratament natural impotriva calvitiei:
- somon
- ovaz
- capsune
- migdale
- fasole (de orice tip, inclusiv fasole neagra, soia sau naut)
- spanac
- oua
- cereale integrale
- seminte de floarea soarelui
- morcovi
- broccoli
- afine
- portocale
- ananas
- rosii
- ton
- nuci
sursa: eva.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta vitamine minerale proteine caderea parului cheratina proteina
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1615 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020312 (s)