News Flash:

Ce alimente ar trebui sa evite barbatii

24 Mai 2011
2442 Vizualizari | 0 Comentarii

Pentru ca sunt mai masivi decat femeile, avand o masa musculara mai dezvoltata, barbatii au nevoie de carbohidrati si proteine. Asociatia Americana pentru Dieta ii sfatuieste pe barbati sa se ajunga la un echilibru intre consumul de fructe, vegetale, cereale integrale, proteine slabe si grasimi sanatoase, mononesaturate. Iata cateva alimente pe care ar trebui sa le evite barbatii, potrivit LiveStrong:

1. Mancarea foarte grasa
Alimentele bogate in grasimi saturate sunt asociate cu riscul crescut de hipertensiune, hipercolesterolemie, boli cardiovasculare si diabet de tip 2. Daca ai foarte multa grasime pe abdomen, riscul aparitiei acestor boli creste semnificativ. Din moment ce barbatii sunt mai predispusi la grasime abdominala decat femeile, dr. Michael Jensen de la Clinica Mayo, ii sfatuieste sa fie foarte atenti la aceste grasimi. 

O dieta foarte bogata in carne poate creste riscul de cancer de colon sau prostata. Carnea de porc, cea de curcan, organele, puiul prajit si carnea de miel sunt in mod deosebit bogate in grasimi nesanatoase.

2. Faina imbunatatita
Faina imbunatatita provine din cereale integrale, dar are un nivel nutritiv foarte scazut, la fel ca si cel de fibre si proteine, din cauza procesarii la care este supusa. Specialistii recomanda consumul fainei integrale in locul celei rafinate, caci ofera mai multa energie organismului si reduce riscul aparitiei de cancer de prostata si colon. 

Evita painea alba, pastele, blaturile de pizza, prajiturile gata cumparate si produsele de patiserie.

3. Alimentele prajite
Alimentele prajite precum cartofii au gogosile contin adesea cantitati mari de grasimi saturate, care cresc nivelul colesterolului instantaneu. Aceste grasimi periculoase se gasesc preponderent in produse semi-preparate, dar trebuie sa ai grija si atunci cand mergi la restaurant, caci nu poti sti cum este gatita hrana de acolo.

4. Zahar adaugat
Zaharul adaugat in tot felul de produse contribuie la marirea numarului de "calorii goale", adica cele care nu aduc niciun beneficiu organismului. Potrivit lui Jensen, reducerea acestuia este un pas important catre topirea grasimii abdominale. 

In exces, zaharul inseamna si mai putine vitamine, fibre, minerale si proteine asimilate de organism. Ciocolata, bomboanele, deserturile inghetate, clatitete, siropul si bauturile racoritoare contin zahar. Citeste intotdeauna eticheta produselor pentru a te asigura ca nu te confrunti cu adaosuri de zahar. 

Evita orice are trestie de zahar, sirop de porumb, dextroza, maltoza, fructoza, miere sau sirop de orez ca ingrediente principale. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

faina imbunatatita alimentele prajite zahar adaugat
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1695 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020200 (s)