News Flash:

Cauze nebanuite care nu te lasa sa slabesti

16 Ianuarie 2015
2340 Vizualizari | 1 Comentarii
Daca vrei ca silueta sa nu aiba de suferi, respecta regulile nutritionistilor si bea foarte multa apa. Cu toate acestea, nu reusesti sa slabesti si te invinovatesti continuu de esecurile tale. Daca te recunosti in acest scenariu, inseamna ca nu stii cele 10 cauze care te impiedica sa slabesti.

Iata cat de buni sunt ardeii iuti intr-o cura de slabire 
Excesul de salata verde
Paradoxal, dar consumul in exces de salata verde cu scopul de a slabi are efect invers. Ingrasa. Prima explicatie ar fi ca este greu sa mancati doar salata verde, iar uleiurile cunoscute pentru beneficiile lor asupra sanatatii, pe care le folosim in salate, cum ar fi cel de masline sau de rapita, duc la ingrasare, desigur cand sunt folosite excesiv. O alta explicatie consta in faptul ca absenta proteinelor din oua, peste sau carne nu este buna pentru silueta, cauzeaza oboseala si pierderea masei musculare care, prin recul, risca sa va aduca un surplus de grasimi, potrivit ele.ro.
Problemele legate de tiroida
Cand glanda tiroida este lenesa (hipotiroidie), organismul arde mai putina energie. Atunci, sigur vor aparea dificultati serioase de pierdere a kilogramelor. Daca sunt asociate cu alte tulburari, cum ar fi constipatia, nervozitatea, scaderea capacitatii de concentrare, de memorie etc, cereti sfatul medicului. Acesta va stabili un diagnostic clar.

Descopera fructul ideal intr-o cura de slabire 
Gustarile intre mese
Tocmai ce ai terminat de mancat, dar ti s-a facut deja foame? Probabil, vei incepe sa ciugulesti cate ceva, iar acest scenariu se repeta zi de zi. Trebuie sa tii cont ca aceste gustari sunt compuse, de regula, din alimente care ingrasa: mezeluri, branza, biscuiti sarati sau dulci, ciocolata. Nu-ti ramane decat sa renunti la ele si sa le inlocuiesti cu fructe proaspete.
Unele medicamente
Psihotropele luate impotriva depresiei, anxietatii sau a bolilor psihice mai grave provoaca foamea si atunci incercarea de a slabi devine problematica. Alte medicamente, ca beta-blocantele prescrise pentru tratarea hipertensiunii arteriale ori a anumitor probleme cardiace, diminueaza consumul de energie, ceea ce incetineste procesul de slabire. Recomandat ar fi sa cereti sfatul medicului. Numai el poate schimba total sau partial prescriptia. Nu intrerupeti niciodata medicatia fara avizul specialistului.

3 pasi importanti in cura de slabire 
Regimurile prea drastice
La inceput eficace, regimurile drastice, privandu-va de anumite alimente cu care ati fost obisnuite, va produc unele frustrari ce pot anula beneficiul initial al programului de slabit, cu alte cuvinte puteti ceda. De aceea, urmati diete echilibrate, suple, prietenoase, placute. Desi mai putin rapide, dau cele mai bune rezultate pe termen mediu si lung.
Menopauza
Este insotita adesea de ingrasare, atat in primii doi ani (premenopauza), cat si in ceilalti doi dupa (postmenopauza), din cauza unor dereglari hormonale ce stau la originea cresterii apetitului si/sau retentiei de apa. Orice incercare de a da jos cateva kilograme esueaza. Cu rabdare, asteptati stabilizarea hormonala, pentru a incepe cura de slabire.
Sucurile de fructe in exces
In pofida continutului bogat in vitamine, sucurile de fructe sunt prietenii falsi ai siluetei, fiindca au un continut foarte bogat in calorii. La fel cele din comert, chiar fara adaosuri de zaharuri. In plus, caloriile din sucuri nu au aproape niciun efect de satietate si nu va fac sa mancati mai putin. Daca vreti sa slabiti, orientati-va spre fructe, dar evitati sucurile obtinute din ele (ne referim la cantitati in exces).

Anghinarea, o planta foarte buna pentru slabire 
Obsesia slabitului
Sunteti slabe sau greutatea este stabila de multi ani. Probabil ca organismul apreciaza dimensiunile avute si nu doreste sa mai pierdeti niciun kilogram. Opune rezistenta tentativelor de slabit. Atunci, e nevoie cu adevarat sa slabiti? De ce? Ca sa fiti mai fericite? Nu puteti trai cu cateva rotunjimi in plus? 
Sedentarismul
Greutatea rezulta din echilibrul intre ceea ce corpul arde (consumul de energie) si ceea ce mancati (aporturile energetice). Desi va hraniti ireprosabil, stati prost la capitolul miscare. Faceti tot felul de exercitii fizice de doua-trei ori pe saptamana ori mergeti pe jos cel putin o ora pe zi.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

silueta unele medicamente menopauza obsesia slabitului sedentarismul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

Marian  | #3086
Cautam Operatori calculator pentru publicare anunturi.
Se lucreaza comod de acasa aprox 3 ore pe zi
Cerinte:
- cunostinte minime PC
- necesar calculator
- conexiune internet
- rabdare
- seriozitate
Nu este necesara experienta.
Instruire gratuita oferita sub forma unor lectii prin mail(contactati-ma NUMAI SI NUMAI pe e-mail).ACOLO VETI GASI TOATE RASPUNSURILE LA TOATE INREBARILE ATATA TIMP CAT CITITI CURSURILE
Veti trece mai intai prin instruire apoi care doriti, o sa incepeti sa lucrati.
Program part-time.
Acest proiect vizeaza piata americana a cartilor electronice.
Cereti detalii la adresa : marianpirciu@yahoo.com,
marianpirciu56@gmail.com
Oferim si solicitam seriozitate!
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1905 (s) | 23 queries | Mysql time :0.045301 (s)