News Flash:

Cauze frecvente ale scaderii libidoului

27 Februarie 2013
1177 Vizualizari | 1 Comentarii

Medicamentele - În general anumite antidepresive, antihipertensivele și contraceptivele orale pot duce la scăderea libidoului. De obicei, astfel de medicamente scad nivelul de testosterone disponibil sau afectează circulația sanguină în întreg organismul.

Problemele legate de cuplu - Atunci când se acumulează tensiuni în viața de cuplu, viața sexuală a ambilor parteneri are de suferit. Scăderea apetitului sexual este cea mai frecventă problemă care apar atunci când partenerii nu mai trăiesc în armonie. Și apariția unui copil poate scădea dorinței sexuale a femeilor, însă cu timpul lucrurile revin la normal, potrivit specialiștilor.

Scăderea secreției de testosteron - Testosteronul afectează comportamentul sexual atât la bărbați, cât și la femei. Secreția de testosteron atinge un maxim în jurul vârstei de 20 de ani la femei, apoi începe să scadă treptat până la menopauză, când înregistrează o scădere accentuată.

Diverse afecțiuni - Unele femei pot avea un apetit sexual scăzut din cauza unor afecțiuni, precum depresie, endometrioză și fibrom uterin.

De asemenea, si disfuncțiile tiroidiene își pot pune amprenta asupra vieții sexuale, întrucât afectează comportamentul sexual atât din punct de vedere fizic, cât și psihic.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

medicamentele antidepresive antihipertensivele testosterone
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Comentarii (1)

marcel  | #5269
Crezi ca marimea penisului conteaza ? Bineinteles ca Da ,conteaza !! "Femeile prefera barbatii mai dotati" potrivit declaratiilor celor mai renumiti consilieri de cupluri , e de stiut faptul ca exista o multime de aparate creme ,pompe ,pastile magice pentru marirea penisului pe internet care nu functioneaza! pastilele pe langa faptul ca sunt extrem de costisitoare nu functioneaza ele reprezinta doar un supliment alimentar la alt pret desigur... eu unul am incercat cu succes exercitiile de pe site-ul maresteti-penisul .com si am avut rezultate considerabile inca din primele saptamani ,cat despre operatiile chirurgicale nu cred ca are rost sa povestim, riscul la care te supui este mult prea mare... nu cred ca merita sa ti-l asumi si pe deasupra pretul unei astfel de operatii este destul de piperat si nu prezinta nici o garantie, mai mult poate genera pierderea sensibilitati organului sau impotenta in cel mai bun caz.
Adauga comentariu

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1470 (s) | 23 queries | Mysql time :0.015748 (s)