News Flash:

Cate muraturi sa mancam pentru a ne fortifia sanatatea

7 Ianuarie 2019
623 Vizualizari | 0 Comentarii

Ca sa poata fi benefice pentru corpul nostru, muraturile trebuie sa fie facute din legume si zarzavaturi
care nu au fost modificate genetic, nu au fost stropite cu pesticide si au fost cultivate in zone cat mai
putin poluate. Murarea de asemenea trebuie sa fie facuta in recipiente de lemn sau de sticla sau
ceramica, deoarece recipientele din plastic sunt toxice si elimina cu usurinta toxinele in alimentele
fermentate.

Cantitatea de muraturi suficienta pentru o dieta sanatoasa inseamna un gramaj de aproximativ 300 de
grame la mesele principale ale zilei. De asemenea se recomanda si un aport suficient de apa de minim
2 litri pe zi pentru a nu fi afectati rinichii de catre sarea pe care trebuie sa o elimine. Prin prepararea
termica a alimentelor multe vitamine si minerale se pierd din cauza temperaturilor inalte insa prin murare
toate enzimele si beneficiile legumelor raman intacte. Antioxidantii nu sufera modificari si beneficiile lor
pentru organism sunt multiple. Ei ajuta corpul in lupta impotriva radicalilor liberi precum si a altor factori
negativi.

Muraturile au grija de sistemul digestiv prin enzimele pe care le contin ajutand acolo unde flora
intestinala este perturbata, aducand echilibrarea culturilor de bacterii precum si un aport important de
fibre. Multe persoane considera muraturile responsabile pentru aciditatea gastrica dar de fapt lucrurile
nu sunt deloc asa. Muraturile sunt foarte bune pentru sanatatea stomacului, ajutand la reducerea
aciditatii gastrice precum si reducand riscul aparitiei cancerului de stomac.

De asemenea, muraturile sunt benefice pentru sanatatea ficatului, avand efect hepatoprotector, luptand
impotriva leziunilor de la nivelul ficatului provocate de diferite reziduuri. Chiar si suferinzii de diabet pot
sa consume muraturi, acestea ajutand la reglarea zaharului din sange, pe termen lung. Muraturile sunt
aliati de nadejde in curele de slabire deoarece prin procesul de fermentare ele distrug zaharurile din
legume si fructe, transformandu-se in puternice alimente care lupta impotriva obezitatii. Efectele
terapeutice ale muraturilor sunt cele mai mari la muraturile facute in saramura si mult mai putine la cele
facute in otet.

Cercetarile efectuate in timp asupra muraturilor au scos la iveala faptul ca acestea lupta impotriva
virusilor hepatici, a mutatiilor celulare, stopeaza procesul de imbatranire, combat diabetul, regleaza
colesterolul, lupta impotriva unor tipuri de cancer, deci sunt niste alimente miraculoase pe care toata
lumea ar trebui sa le consume.
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

muraturi vitamine terapeutic sanatatea iarna raceala
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1750 (s) | 34 queries | Mysql time :0.022247 (s)