News Flash:

Cat de sanatoase sunt legumele murate

21 August 2014
9984 Vizualizari | 0 Comentarii

Muraturile sunt o foarte buna sursa de fibre si contin cantitati importante de vitamina C naturala la care se adauga doze mai mici de vitamina K. Muraturile sunt si o buna sursa de potasiu si de fier. Trebuie spus ca nu este benefic un consum exagerat de muraturi pentru ca aduc o doza mare de sodiu

Vezi si: Muraturi in otet, medicament natural pe timp de iarna 

BOGATE IN ANTIOXIDANTI

Antioxidantii sunt esential organismului pentru ca repara toate daunele produse in procesele de oxidare celulara, procese care duc la imbatranire, inflamatii si alte afectiuni. Muraturile sunt o foarte buna sursa de antioxidanti. Toate muraturile, indiferent de tipul de leguma folosit, sunt bogate in antioxidanti. 

Muraturi sunt foarte scazute in calorii si pot fi mancate alaturi de foarte multe preparate. Sunt perfecte sub forma de salate sau combinate cu legume proaspete, sunt perfecte pentru a fi adaugate in sandwich-uri (in locul sosurilor grase). Sunt un excelent substitut pentru garnituri calorice la fripturi. Muraturile nu contin deloc colesterol, iar daca sunt spalate bine le poti reduce si continutul de sare. 

Vezi si: Cele mai bune bauturi pentru mahmureala 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

muraturi nutrienti vitamine
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1505 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021087 (s)