News Flash:

Carmen Bruma, o gravida in forma! Cum se mentine

7 Februarie 2014
4298 Vizualizari | 0 Comentarii
Carmen Bruma
Binecunoscut fiind stilul de viata pe care il duce, mult sport si mancare foarte sanatoasa, nu este de mirare ca vedeta nu s-a ingrasat aproape deloc in cele 7 luni de sarcina. Contrat credintei populare conform careia o femei insarcinata trebuie sa manance cat doi, Carmen Bruma isi mentine principiile alimentare si in timpul sarcinii, de multe ori impartasind meniul zilnic cu prietenii de pe Facebook.
Iata cateva preparate pe care le-a recomandat iubita lui Mircea Badea.
Salata pentru gravide
Salata pentru gravide, asa cum a numit-o Carmen Bruma, este o combinatie sanatoasa de vitamine si proteine, perfecta pentru mama si pentru copil. Ca si ingredinte, lista este simpla: frunze de spanac, varza alba si rosie, morcov, 1 avocado ( bine copt), un ou fiert, seminte de canepa, fulgi de migdale, ulei de masline sau canepa, sare.
Mic dejun...
Pentru micul dejun Carmen Bruma face o recomandare de meniu proteic si probiotic. Nimic complicat, insa extrem de sanatos. O omleta facuta din 5 albusuri, preparata fara ulei, o jumatate de avocado pasat si dres cu o zeama de lamaie, sare si 1 lingura seminte de canepa, toate acestea completate de gogisari murati.
Pentru seara...
Sigur, consumata cu 3, 4 ore inainte de culcare, cina trebuia sa fie, de asemenea, una sanatoasa. Aici, Carmen Bruma recomanda Amaranth cu ciuperci. Sa ne lamurim mai intai ce este Amaranth. Este o cereala, mai putin populara decat quinoa, dar foarte bogata in proteine. Nu contine gluten si poate fi folosit in multe retete vegetariene, gratie versatilitatii de care da dovada.
Revenind la reteta recomandata de Carmen Bruma...
Pentru 3 portii de Amaranth cu ciuperci, se folosesc 2 cani de amaranth, care se fierb in 6 cani de apa, circa 20 de minute, pana capata consistenta gelatinosa. In paralel, se trag la tigaie in 2 lingurite unt, taiate, 1 ardei gras rosu, 150 gr ciuperci, 1 rosie. La final, se amesteca cele doua componente si se condimenteaza cu sare, schinduf, leustean, busuioc.
Bineinteles ca exista si recomandari pentru desert
Bomboane sanatase si energizante realizate in 5 minute. din 5 ingrediente. 2 lingurite de susan negru, 2 lingurite seminte de canepa, 2 lingurite seminte de chia, 2 lingurite miere, 4-5 lingurite nuca de cocos. Se amesteca si se ruleaza in forma de bomboane cu palmele inmuiate in apa. Se presara cocos dupa gust. (sursa: unica.ro)
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sport mancare sanatoasa carmen bruma mic dejun pentru seara
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1081 (s) | 23 queries | Mysql time :0.013443 (s)