News Flash:

Caloriile unui avocado: de cate ori il poti manca pe saptamana?

16 Decembrie 2017
17726 Vizualizari | 0 Comentarii
Chiar daca are un continut caloric mai ridicat, avocado este considerat un superaliment cu multiple beneficii pentru inima, piele, creier, dar si pentru silueta.
Avocado contine o cantitate insemnata de grasimi mononesaturate, adica acele grasimi sanatoase care sunt importante pentru sanatatea noastra. Aceste grasimi, alaturi de o multime de alti nutrienti esentiali care se regasesc in avocado (fibre, proteine, vitaminele E, B6, C, K, magneziu, potasiu, acid folic si luteina), nu numai ca sunt utile atunci cand ti-ai propus sa slabesti, dar sunt recunoscute si pentru faptul ca:
  • protejeaza inima si creierul de boli grave;
  • scad colesterolul “rau”;
  • inhiba dezvoltarea celulelor canceroase;
  • regleaza tensiunea arteriala;
  • protejeaza sanatatea dintilor;
  • scad nivelul trigliceridelor;
  • protejeaza ficatul;
  • protejeaza prostata;
  • ajuta la mentinerea unui nivel optim al glicemiei;
  • hidrateaza tenul si previn aparitia ridurilor.
Un avocado obisnuit are in jur de 322 de calorii. Astfel o jumatate de avocado va avea 161 de calorii, iar un sfert de avocado va aduce in jur de 81 de calorii si 5 grame de grasimi. Chiar daca este un fruct mai bogat in calorii trebuie sa retii ca aceste calorii provin din grasimi sanatoase si ca sunt benefice pentru sanatate, daca le consumi cu moderatie in cadrul unei alimentatii corecte. De exemplu, poti sa inlocuiesti untul sau maioneza atunci cand iti faci sandvisuri si sa optezi pentru un sfert de avocado facut pasta.
Deoarece este un fruct bogat in calorii spre deosebire de fructele obisnuite, avocado trebuie consumat cu moderatie. Cate un sfert de avocado consumat zilnic in cadrul unei alimentatii sanatoase va aduce multe beneficii pentru sanatate. Daca nu esti un mare fan al acestui fruct poti sa-l consumi de trei ori pe saptamana, cate o jumatate de fruct pe zi.
Concentreaza-te pe alimente integrale si neprocesate pe care sa le incluzi in planul tau alimentar si vei realiza ca poti sa mananci mult mai mult fara sa depasesti numarul caloriilor!

Cum se mananca avocado 
Retine un lucru extrem de important: fructul de avocado poate fi un aliat important al persoanelor supraponderale in incercarea de a scadea nivelul grasimilor din sange! Atunci cand este consumat in cadrul unei alimentatii sanatoase li echilibrate, avocado este recunoscut pentru faptul ca stimuleaza arderea grasimilor. Potrivit Asociatiei Americane pentru Sanatatea Inimii, consumul regulat de avocado (de cel putin trei ori pe saptamana) are un efect benefic asupra metabolismului, stimuland arderea grasimilor din zona abdominala. 
Un studiu publicat in Nutrition Journal scoate la iveala faptul ca persoanele care au consumat o jumatate de avocado la masa de pranz au constatat ca senzatia de satietate este una de lunga durata si nu au mai fost tentati sa consume alte alimente in urmatoarele patru ore dupa ce au luat masa.

Micul dejun cu avocado este un adevarat medicament 
sursa: eva.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

avocado superaliment beneficii inima piele creier silueta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1714 (s) | 34 queries | Mysql time :0.037721 (s)