News Flash:

Beneficiile urdei

6 Martie 2012
6182 Vizualizari | 0 Comentarii

Urda este o branza obtinuta prin fierberea zerului rezultat din laptele de oaie dupa ce s-a preparat (adunat) casul. Urda are doar 8% grasime saturata si contine proteine de calitate superioara, vitamine si minerale. Iata cateva beneficii ale consumului de urda:

1. Urda ofera rapid senzatie de satietate, pentru o lunga perioada de timp.

2. Specialistii recomanda ca urda sa fie consumata la micul dejun, la ora 10 sau la ora 17, in intervalele in care glicemia scade, in mod natural.

3. Un alt avantaj al consumului de urda este acela ca mareste masa musculara. Urda contine aminoacizi ramificati, ce construiesc fibra musculara.

4. Urda face minuni, intr-un regim de slabire. Nutritionistii recomanda urda in combinatie cu mararul. Se poate adauga un praf de sare si poate fi combinata, de asemenea, cu alte legume: ardei gras, castravete sau rosie. Specialistii nu recomanda amestecul dintre urda + preparate din carne, pentru ca ele contin tipuri diferite de proteine, ce se digera greu, impreuna.

Informatii nutritionale: Pentru 100 g

Calorii 174
Total grasimi 13 g
Grasimi saturate 8 g
Colesterol 51 mg  
Sodiu 84 mg

Total carbohidrati 3 g
Fibre 0
Zahar 0
Proteine 11 g 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

urda informatii nutritionale
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1659 (s) | 24 queries | Mysql time :0.015478 (s)