News Flash:

Beneficiile fructelor de mare pentru sanatate

7 August 2013
1760 Vizualizari | 0 Comentarii

Poti preveni tuburarile de memorie mancand crabi

Fiindca au putine calorii si grasimi, crabii sunt ideali pentru persoanele care sufera de boli ale inimii. Cromul continut de acestia ajuta la pastrarea unui nivel normal al glucozei în sange. Bogata în iod, fosfor si lecitina, carnea de crab previne aparitia tulburarilor de memorie si ajuta la o mai buna concentrare. Crabul se poate consuma fiert, la cuptor sau prajit. Este delicios si în salate.

Homarii întaresc sistemul imunitar

Fie ca se servesc fierti, în salate, prajiti sau în supe, homarii sunt benefici pentru sanatate. Contin potasiu, cupru, seleniu si acizi grasi Omega 3, la fel ca majoritatea fructelor de mare. De aceea, ajuta la întarirea sistemului imunitar si previn aparitia bolilor de rinichi. Totodata, persoanele care includ în alimentatia lor homari sunt protejati de artrita.

Midiile, de ajutor în curele de slabire

Midiile contin o mare cantitate de proteine, saruri minerale, fosfor, fier si vitaminele A, B1, B2, B6, C si K. Multumita acestui complex de vitamine, midiile au puterea de a preveni aparitia cancerului. Si daca te afli la cura de slabire, carnea de midie este excelenta, fiind foarte putin bogata în grasimi. Cat despre modul de consum, acestea se servesc cu sosuri, cu orez sau cu paste.

Stridiile aprind flacara iubirii

Cunoscute si sub numele de „alimental iubirii”, stridiile sunt recunoscute în toata lumea pentru calitatile lor afrodisiace, fiindca sunt foarte bogate în zinc. Studiile au mai aratat ca stridiile cresc numarul de spermatozoizi produsi de sistemul reproducator al unui barbat. Cum nutritionistii le recomanda barbatilor 11 miligrame de zinc pe zi, este indicat ca acestia sa consume 200 de grame de stridii (contin 13 miligrame de zinc). Aceste fructe de mare mai contin iod, seleniu, mangan, fier, calciu, magneziu, potasiu, fluor si cupru.

Crevetii au efect antiinflamator

Printre cele mai populare fructe de mare se numara crevetii. Sunt o sursa bogata de magneziu, vitamina B12, zinc si cupru. De aceea, crevetii au un efect puternic antiinflamator si anticancerigen, prevenind în special aparitia cancerului de colon. Acizii grasi Omega 3 previn îmbatranirea prematura. Se pot consuma în salate si în sosuri, dar se pot pregati si separat.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

crabi homari midii stridii
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.2021 (s) | 34 queries | Mysql time :0.068588 (s)