News Flash:

Beneficiile exercitiilor Chi Kung

10 Octombrie 2011
2355 Vizualizari | 0 Comentarii

Chi Kung este un sistem filozofic chinez vechi de cel putin 5000 de ani; a rezistat probei timpului si acum, la inceputul secolului 21, cunoaste o revenire uimitoare. Aceasta ,,arta a energiei vitale" e cea mai complexa si avansata metoda de imbunatatire a sanatatii si longevitatii, conferind sentimentul armoniei cu sine si cu lumea inconjuratoare.

Exercitiile Chi Kung folosesc miscari si posturi specifice, mediatii, vizualizari si exercitii de respiratie cu scopul de a deveni constient de energie si a o folosi. Apoi, intr-un stadiu avansat, cel care practica Chi Kung se concentreaza pe rafinarea energiei si transformarea ei in functie de nevoile fizice, mentale si spirituale.

Chi (sau Qi), energia, nu este un concept teoretic, ci poate fi experimentata. Cunoscuta si drept fundament al campului bioelectromagnetic al omului, Chi se exprima in plan fizic si mental prin senzatii de caldura (sau frig), vibratii si miscari incontrolabile ale corpului, senzatii de extindere a campului auric sau a constientei.

Pe langa beneficiile pentru sanatatea fizica, practicile de Chi Kung ajuta foarte mult la calmarea mentalului si la transformarea emotiilor. Un alt beneficiu simtit de cei care practica in mod regulat (cel putin 15-20 de minute zilnic) este cel al acumularii de energie care ne ajuta sa inlocuim rezervele folosite pe parcursul zilei. 

Pentru un om obisnuit, aceste rezerve sunt refacute prin somn si nutritie, practicantii de Chi Kung avand deci o sursa de vitalitate in plus. Acest lucru inseamna ca, pe langa faptul ca sunt mai sanatosi si mai relaxati, pe termen lung, sanatatea lor va fi protejata, rezervele de energie vor fi constante, putand face fata problemelor zilnice cu mai mult succes.

Beneficiile exercitiilor Chi Kung
Perseverenta in practica va va aduce multe rezultate pozitive:

- imbunatatirea sanatatii si vitalitatii;
- sporirea imunitatii;
- o densitate osoasa mai mare;
- sporirea acuitatii mentale;
- modificarea undelor cerebrale pentru relaxare sau pentru concentrare;
- somn imbunatatit;
- linistirea emotiilor si a mentalului.

In functie de scopul pe care doriti sa il atingeti, exista o multime de exercitii pe care le puteti adapta ca sa se incadreze stilului dumneavoastra de viata. Sfatul nostru, ca practicanti cu vechime al acestor exercitii, este sa alegeti la inceput cele cu care rezonati, cele care va plac cu adevarat, avand astfel o motivatie in plus sa le practicati zilnic. 


Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

chi kung
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1410 (s) | 23 queries | Mysql time :0.014027 (s)