News Flash:

Antrenamentul care te ajuta sa arzi grasime in doar 4 minute

24 Mai 2016
7520 Vizualizari | 0 Comentarii
Tabata
Vrei sa iti tonifici intregul corp, dar nu ai timp de sala? Antrenamentele de tip Tabata te ajuta sa arzi mai multa grasime si sa iti imbunatatesti conditia fizica fara sa petreci ore intregi la fitness.

Tabata este un antrenament indragit atat de antrenorii de fitness, cat si de sportivii de performanta datorita eficientei sale, spune pentru ziare.com Serban Blebea, specialist in transformari corporale.

Pentru acest tip de antrenament ai nevoie sa alegi un exercitiu si sa faci 8 serii a cate 20 de secunde din acesta, cu 10 secunde pauza intre serii. O serie de Tabata dureaza doar patru minute, dar rezultatele sunt spectaculoase. In functie de cat timp ai la dispozitie, poti face una sau mai multe serii de Tabata in fiecare zi.

Foloseste un timer care sa indice perioadele de lucru si pauzele dintre ele. Este atat de simplu. Trucul pentru eficienta antrenamentului este intensitatea, asa ca incearca sa faci cat mai multe repetari in 20 de secunde. Ca sa ramai motivat pana la final, incearca sa pastrezi numarul de repetari pe care il faci la prima serie pana la final sau poate chiar sa il depasesti.

Pentru un antrenament de tip Tabata, poti folosi orice exercitiu. Iata patru idei de miscari pentru un antrenament eficient de Tabata care lucreaza zona mediana a corpului.

Aceste miscari pot parea simple, dar nu te lasa pacalit. Daca nu te simti obosit pana la finalul antrenamentului inseamna ca nu ai dat tot ce ai putut.

1. Sit ups

Stai asezat pe genunchi si pe palme. Ridica bratul si piciorul opus. Revino in pozitia initiala si reia miscarea pe cealalta parte. Mentine spatele drept pe toata durata executarii exercitiului.

2. Ridicari alternative de brate

Stai asezat pe brate si pe varfurile picioarelor si mentine spatele drept. Foloseste-te de o oglinda ca sa te asiguri ca ai pozitia corecta. Intinde alternativ cate un brat in fata si stai in pozitia aceasta o secunda la fiecare ridicare.

3. Abdomene cu picioarele ridicate

Stai culcat pe spate si ridica picioarele spre tavan, mentinandu-le cat mai intinse. Intinde bratele si ridica trunchiul de la sol, incercand sa atingi cu bratele varful picioarelor.

4. Mountain climber

Stai sprijinit pe brate si varfurile picioarelor. Adu alternativ piciorul indoit catre bratul opus. Mentine bratele perpendicular pe sol.

Niciun antrenament nu functioneaza, daca nu te apuci de treaba. Foloseste-te de sistemul Tabata ca sa iti tonifici intregul corp, chiar daca nu ai ore intregi la dispozitie sa mergi la sala de fitness.

corp tabata grasime conditia fizica fitness
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1634 (s) | 34 queries | Mysql time :0.021014 (s)