News Flash:

Ananasul si efectele lui miraculoase pentru orgasnism

14 Februarie 2014
1687 Vizualizari | 0 Comentarii
Pe langă mineralele şi vitaminele oferite de majoritatea fructelor, ananasul constituie o sursă bogată de micronutrienţi, este sărac în calorii şi, mai mult decat atat, are proprietăţi de luptă împotriva unor afecţiuni, de la inflamaţii şi indigestie pană osteoporoză.

Vezi si: Beneficiile sucului proaspat de ananas 

Ananasul - 6 proprietăţi benefice ale acestui fruct exotic:
Ananasul tratează inflamaţiile şi indigestia
Ananasul conţine bromelaină, o enzimă digestivă, care favorizează digestia şi împiedică balonarea. Bromelaina se regăseşte doar în ananasul proaspăt, care trebuie consumat, de preferinţă, după o masă copioasă.
Ananasul este un bun diuretic şi previne depunerea grăsimilor în organism, fiind aşadar un aliat de încredere pentru o dietă echilibrată. 
De asemenea, dieta cu ananas este o opţiune bună dacă vrei să slăbeşti 2-3 kilograme şi totodată să-ţi detoxifici organismul. Dieta cu ananas face parte din categoria monodietelor, adică diete care pun accent pe consumarea unui singur aliment pentru a piede în greutate. Monodietele sunt forme drastice a slăbi, de aceea nu e bine să dureze mai mult de 10 zile, altfel pot să-ţi deterioreze starea de sănătate.

Vezi si: 10 motive pentru care este bine sa consumam regulat suc de ananas
 
Ananasul conţine compuşi anticancerigeni
O ceaşcă de ananas proaspăt conţine 70 de miligrame de vitamina C şi 95 de miligrame de vitamina A - furnizand doza zilnică de vitamina C şi aproximativ 1/5 din doza zilnică de vitamina A. Aceste vitamine protejează celulele sănătoase de ameninţarea radicalilor liberi, ce favorizează apariţia cancerului, şi vindecă celulele deteriorate.
 Ananasul este bogat în mangan
O ceaşcă de ananas proaspăt conţine 1,55 miligrame de mangan, care întăreşte oasele şi ţesuturile conjunctive. Medicii recomandă bărbaţilor o doză de 2,2 miligrame pe zi şi femeilor - o doză de 1,9 miligrame. Adulţii mai în varstă, care prezintă un risc mai mare de oase fragile, ar trebui să includă ananasul în alimentaţie, pentru a spori rezervele de mangan din organism.

Vezi si: De ce este bine sa mananci zilnic ANANAS in zilele reci
 
Ananasul conţine cupru
Acest fruct tropical, bogat în cupru, previne formarea cheagurilor de sange şi bolile osoase. Cuprul stimulează producţia de hemoglobină din organism şi accelerează cicatrizarea rănilor. Carenţa de cupru cauzează osteoporoză, anemie, probleme cu glanda tiroidă şi scăderea numărului de limfocite. Medicii recomandă adulţilor să consume 699 miligrame de cupru pe zi. Dintre alimentele bogate în cupru fac parte crustaceele şi moluştele, carnea de vită şi ciupercile. O ceaşcă de ananas tăiat cubuleţe asigură aproximativ 151 miligrame de cupru, peste 1/5 din doza zilnică.
Ananasul conţine betacaroten
Datorită conţinutului de betacaroten, ananasul reduce cu pană la 35% riscul afecţiunilor oculare, cum ar fi degenerescenţa maculară a retinei, ce reduce abilitatea de a citi sau de a recunoaşte chipurile.
Sursa: Mediafax
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

ananas
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1827 (s) | 34 queries | Mysql time :0.042241 (s)