News Flash:

Alimentele indispensabile dietei bazate pe oligoelemente

1 Februarie 2013
1332 Vizualizari | 0 Comentarii

Cum toamna este un anotimp bogat in fructe si legume, o dieta de toamna care sa se bazeze in special pe consumul acestora este binevenita.Dintre oligoelemente fac parte o serie de minerale precum: calciu, fier, crom, cupru, iod, magneziu, mangan, fosfor, seleniu, sodiu, zinc. Acestea se gasesc cu precadere in fructe si legume si sunt indispensabile pentru buna desfasurare a proceselor din organismul tau.

4 alimente indispensabile

Fructele si legumele nu numai ca te ajuta la dieta, dar contin si foarte multe vitamine si minerale, extreme de benefice organismului. Pentru ca odata cu sezonul rece, racelile si gripele sunt mai aproape de noi, consumarea de fructe si legume intareste organismul, pentru ca toamna toata lumea se imbolnaveste mult mai usor. 

Merele – contin flavonoida care este cea mai puternica substanta antioxidanta din alimente.

Afinele – contin foarte putine calorii si sunt bogate in antocianine, puternic antioxidante.
Dovleacul – contine cantitati considerabile de antioxidanti, beta-caroten, vitamina C si acid folic. Semintete de dovleac sunt bogate in zinc si omega3.

Carfofii dulci – au un continut mult mai scazut de calorii, comparativ cu cei clasici. Consumati fierti sau copti, au un nivel crescut de fibre, ideali pentru diete.

La fel de sanatoase sunt si strugurii, kiwi, portocale. Salatele de legume se prepara cu ulei de masline, suc de lamaie si putina sare. Perioada concediilor s-a încheiat, iar excesele alimentare din timpul verii şi-au lăsat, mai mult sau mai puţin, amprenta asupra siluetei, asa ca solutia de aplicat este dieta de toamna.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

oligoelemente merele afinele carfofii dulci
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1632 (s) | 34 queries | Mysql time :0.020981 (s)