News Flash:

Alimentele importante intr-o dieta

30 Iulie 2013
1576 Vizualizari | 0 Comentarii

Carnea de pui (110 calorii/ 100 de grame) - este saraca in grasimi, fiind "starul" dietelor. Evita pielea si alege carnea alba (piept, nu pulpe). Puiul contine proteine bune, care permit repararea celulelor din corp.

Ridichile rosii (15 calorii/ 100 de grame) - contin mult sulf, bun pentru stimularea digestiei, dar si fibre si vitamina C. Sunt excelente de rontait oricand oriunde, dar ai grija daca alegi s apui sare pe ele sa nu exagerezi. Mai bine presara peste ridichi un amestec facut din sare, cimbru si piper.

Carnea de vita (175 de calorii/ 100 de grame) - este bogata in proteine si are putine calorii. Este bogata in fosfor, un oligoelement care permite repartizarea in tot corpul a energiei livrate de alimente. A se evita insa creierul de vita, care contine extrem de mult colesterol.

Piersicile (40 de calorii/ 100 de grame) - sunt hidratante, continand 87% apa. Contin antioxidantul provitamina A si foarte multe fibre, utile pentru digestie.

Dovleceii (15 calorii/ 100 de grame) - sunt bogati in minerale si oligoelemente, magneziu si calciu. Continutul mare de fibre ajuta digestia.

Dorada (77 de calorii/ 100 de grame) - este un peste slab cu virtuti multiple, este bogat in magneziu, fier, fosfor, calciu, dorada contine si vitamina B si iod. Pentru a profita din plin de calitatile lui, acest peste trebuie preparat pe baie de aburi sau la cuptor.

Menta - poseda proprietati de stimulare a aparatului digestiv. Dupa o masa copioasa, se recomanda o infuzie de menta. Este si foarte recoaritoare.

Castravetele - contine doar 10 calorii in 100 de grame si 96% apa, fiind foarte bun pentru hidratare. In plus, contine fibre, foarte utile pentru imbunatatirea tranzitului intestinal.

Tonul (150 de calorii/ 100 de grame) - peste gras, mai putin gras decat somonul, are un continut bogat de acizi grasi omega 3, contribuind la prevenirea maladiilor cardio-vasculare. Este bogat in proteine complete, contine vitaminele A, B, D, dar si fier, magneziu si calciu.

Pepenele galben (48 de calorii/100 de grame) - este diuretic, bogat in fibre, fiind un laxativ natural foarte eficace. Contine mult caroten (antioxidant). Bogat in apa, hidrateaza si improspateaza organismul.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pui dovlecei ridiche menta
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1881 (s) | 34 queries | Mysql time :0.056026 (s)