News Flash:

Alimentele cele mai bogate in fibre

18 Ianuarie 2015
1110 Vizualizari | 0 Comentarii
Kiwi
Aromatul fruct cu pulpa verzuie are un continut de fibre mai ridicat decat al marului, 5 grame. Gustul sau il va face o alternativa excelenta pentru gustarea dintre mese.
Guava
Cu forma sa de para si miezul parfumat de o culoare roz-portocalie, guava este un adevarat arsenal de vitamine. Contine nu mai putin de 8,9 grame de fibre intr-o ceasca de fruct si are un continut ridicat de vitamnina C si calciu.

Slabeste cu Dieta cu kiwi
 
Durian
"Fructul regilor", asa cum mai este cunoscut durianul, incheie lista pentru ca, desi contine 9,2 grame de fibre intr-o ceasca de fruct, este recomandabil sa il servesti cand nu ai alte persoane in preajma. Mirosul fructului este puternic si dezagreabil, dar pentru cei cu inima si simtul olfactiv rezistent, durianul este o adevarata delicatesa. In Asia, de exemplu, fructele reprezinta chiar o specialitate culinara.

Dieta cu acest fruct delicios te slabeste un kilogram pe zi

Pere
Poti incerca pentru inceput o para in locul traditionalului mar. Aceasta are un continut mai mare de fibre, 5,5 grame la un fruct de marime medie fata de 4,4 cat contine un mar, iar fructul este mai dulce si mai zemos.

Arahide
Pana si arahidele contin mai multe fibre de cat un mar: 6,2 grame la o ceasca de arahide uscate. Nu mai vorbim de faptul ca vin in comert sub diverse forme: sarate, nesarate, picante etc. Gustul lor, accentuat de uleiurile minerale continute, le transforma intr-o gustare perfecta indiferent de locul unde te afli: birou, casa sau parc.

Avocado
Fructul exotic contine nu mai putin de 6,75 grame de fibre intr-o singura jumatate. Il poti manca crud pentru a te bucura de savoarea lui sau il poti combina intr-o salata de fructe delicioasa si racoritoare in acelasi timp.
Naut
Boabele leguminoasei cunoscute si sub denumirea de "mazarea berbecilor" au un potential enorm atunci cand vine vorba de continutul de fibre alimentare: 16 grame la o ceasca. Boabele de naut fi rontaite uscate sau adaugate in mancaruri sau salate.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

kiwi arahide guava fibre
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1949 (s) | 23 queries | Mysql time :0.042482 (s)